Faktum1 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hei Har kikket i flere bokhandler, men fant det ikke. Det jeg er ute etter er ett filarkiv (fysisk ett, ikke på data), som har 18 eller flere lommer. Hadde vært kjemepfint om akkurat dere kunne ha hjulpet meg med det Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Hei Har kikket i flere bokhandler, men fant det ikke. Det jeg er ute etter er ett filarkiv (fysisk ett, ikke på data), som har 18 eller flere lommer. Hadde vært kjemepfint om akkurat dere kunne ha hjulpet meg med det 9178928[/snapback] Bump! Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Hei Har kikket i flere bokhandler, men fant det ikke. Det jeg er ute etter er ett filarkiv (fysisk ett, ikke på data), som har 18 eller flere lommer. Hadde vært kjemepfint om akkurat dere kunne ha hjulpet meg med det 9178928[/snapback] Bump! 9196504[/snapback] Bump igjen, nekter å gi meg før jeg får svar Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Er vel strengt tatt ikke lov å bumpe... TO ganger etterhverandre.. Men det er jo så enkelt: Stikk til nærmeste bokhandler, spør noe sånt som: "Hei du, kan du hjelpe meg litt med å finne en mappe med fler enn 12 lommer..?" Så vil personen svare enten 1. ja, det har vi her.... eller 2. Nei, det finnes nok desverre ikke. Men du kan prøve i.... Ok? Der fikk du svar. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Er vel strengt tatt ikke lov å bumpe... TO ganger etterhverandre.. Men det er jo så enkelt: Stikk til nærmeste bokhandler, spør noe sånt som: "Hei du, kan du hjelpe meg litt med å finne en mappe med fler enn 12 lommer..?" Så vil personen svare enten 1. ja, det har vi her.... eller 2. Nei, det finnes nok desverre ikke. Men du kan prøve i.... Ok? Der fikk du svar. 9216438[/snapback] Hehe, takk for svar ja Binko, nettop det jeg har gjort , noen andre forslag folkens? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Er det sånn svært skap/skuff du skal ha tak i? Der kan du jo bare putte oppi flere lommer. Er det sånn liten mappe kan du gjøre som han (?) over sa, eller vere litt kreativ. Et stivt a4 ark + gaffa + 12-lommet arkivting = 13-lommet arkivting Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jo sant det, noen fler forslag folkens, bare å komme med de Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 hva med å kjøpe 2x 12filsmapper? er vel ikke så stort problem egentlig? Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Har ordna det nå folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå