Gå til innhold

R700 støtter DisplayPort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...kommer med PCI Express 2.0...

Er det noen hovedkort som pr idag støtter PCI-E 2.0, eller kommer dette etterhvert som DDR3 osv blir mer vanlig?

9179032[/snapback]

ddr3 fins vertfall på p35 hovedkorta fra intel =)

Men PCI-E 2.0 tror jeg ikke har kommet ennda, men kortene skal vistnok være bakover kompitable =)

Viss jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Hvordan blir det med R650 da? Kommer den til å bli lansert som planlagt, eller vil R700 ta over for den?

Kommer sikkert til å bli mange skuffede fjes visst ATI (AMD) dropper den GPUen. :(

EDIT: La til dette og jeg. :)

"ddr3 fins vertfall på p35 hovedkorta fra intel =)

Men PCI-E 2.0 tror jeg ikke har kommet ennda, men kortene skal vistnok være bakover kompitable =)

Viss jeg ikke tar helt feil."

Nei, PCI-E 2.0 har ikke kommet enda. Men det er ikke bare X38 som skulle få PCI-E 2.0 støtte, skulle ikke P35 i en fremtidig BIOS oppdatering få støtte for det også da? :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Det forundrer meg at ikke hovedkort produsenter satser mer på ny teknologi på enkelte entusiastkort. og lar være å ha med feks. ide-portene. Renske opp litt rett å slett.

9179267[/snapback]

Du nå må du se det litt an, de fleste har sikkert ett eller annet produkt som fortsjatt bruke ide kabel cdrom,dvd,harddisk etc

de har begynt og sjønt det og laget bare en utgang på hovedkortet.

Men se her istede. Floppy tilkoblingen har eksisterer ennda. Ja fordi folk fortsjatt har en tendens til å bruke den (altså ett mindre tall, men tar de borten får de ekstremt med klager)

Har selv 2x200gb disker med IDE tilkobling, og hadde blitt potte sur om jeg ikke hadde fått brukt de viss hovedkortet mitt hadde godt til dundras

Lenke til kommentar
:hmm: Lanseres i første halvdel 2008, da blir den vel å se i første halvdel 2009 da :p I hvertfall hvis de fortsetter den trenden de har i det siste. Så da er det bare å glede seg til 2009 og r700 :lol:

9180579[/snapback]

Andre halvdel 2008 er det siste rykter fra The Inq/Fudzilla sier...

Bør taes med en klype salt, men de var ganske pålitlige med R600-rykter.

Lenke til kommentar
...kommer med PCI Express 2.0...

Er det noen hovedkort som pr idag støtter PCI-E 2.0, eller kommer dette etterhvert som DDR3 osv blir mer vanlig?

9179032[/snapback]

ddr3 fins vertfall på p35 hovedkorta fra intel =)

Viss jeg ikke tar helt feil.

9179102[/snapback]

PCIe 1.0 er ikke engang kompatibelt med seg selv, mange hovedkort støtter kun skjermkort i 16x-slottene, hva skjedde med "en slot for alle typer kort"? Når de i tillegg ikke har mindre slotter som er åpne bak, så er jo fadesen komplett, er jo verre enn det var med PCI og AGP. Personlig mener jeg PCIe-SIG burde nektet HK-produsentene å kalle det PCIe om det ikke støtter annet enn skjermkort.

AtW

Lenke til kommentar
Det forundrer meg at ikke hovedkort produsenter satser mer på ny teknologi på enkelte entusiastkort. og lar være å ha med feks. ide-portene. Renske opp litt rett å slett.

9179267[/snapback]

Du nå må du se det litt an, de fleste har sikkert ett eller annet produkt som fortsjatt bruke ide kabel cdrom,dvd,harddisk etc

de har begynt og sjønt det og laget bare en utgang på hovedkortet.

Men se her istede. Floppy tilkoblingen har eksisterer ennda. Ja fordi folk fortsjatt har en tendens til å bruke den (altså ett mindre tall, men tar de borten får de ekstremt med klager)

Har selv 2x200gb disker med IDE tilkobling, og hadde blitt potte sur om jeg ikke hadde fått brukt de viss hovedkortet mitt hadde godt til dundras

9179847[/snapback]

Det jeg skrive er at de på enkelte entusiastkort kunne gjøre dette. Så kan de med ny maskin uten behov for gammel teknologi få kjøpe dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...