Mr.SS Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hei, Når jeg kom på jobb i dag lurte sjefen på om jeg visste hvordan man kunne få korrektur eller retting hvis man skrev feil på mobilen. Er dette mulig? Via tredjeparts programvare eller lignende? Fordi den eneste form for staving nå er via ordlista. Håper dere skjønner hva jeg mener. Enkelt sagt vil han ha det akkurat som i Word omtrent med hensyn til retting. Mvh, Sigurd. Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Du får i hvertfall ikke tredjepartsprogramvare på en Nokia 6230i, siden den bruker S40 og ikke er en smarttelefon. Har ikke hørt om noe sånt, men kan jo hende det finnes. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Til s60 telefoner (ikke s40 som sjefen din har) får man blant annet Quickoffice/Quickword hvor man i nyesteversjon (v4) kan legge til ordbøker for stavekontroll. Norsk er ett av språkene, og det er snakk om "intelligente" ordbøker hvor man kan legge til ord osv. Litt avhengig av hvor bruk sjefen din da har for denne funksjonen vil jeg anbefale ham å kjøpe seg en s60 telefon og en lisens på Quickoffice v4.5 ( ca 175 NOK). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå