Konnis Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Ok, bra, grunnen til at jeg lurte er jo at man skal Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor samle tre fused shadows, det vil si tre templer, og vanntempelet er jo den siste av de tre så jeg trodde at det ikke var så mye igjen. Er det forresten noen som vet hvor mange Zelda-spill det kommer til Wii? Selvfølgelig ikke nøyaktig antall, men sånn ca. Til N64 kom det jo to. Håper på flere til Wii! Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kommer garantert 1 til iallefall og jeg gleder meg! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Om jeg skal tippe vil det ta rundt 30-35 timer før du fullfører spillet. Kommer litt an på om du bestemmer deg for å samle alt såklart. Men du har en del timer igjen. Det vil kommer ett Zelda-spill til på Wii som vi vet om. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvis du er kommet til vanntemplet har du 6 templer igjen samt noe småsnacks innimellom. Vil regne med at du minst har 20 timer igjenne med spillet når du har kommet 24 timer inn i spillet første gang. Dette avhenger om du tar mye småsnaks innimellom av den valgfrie sorten eller ikke Nå har ikke Wii fått et Zelda spill utviklet for Wii. N64 fikk 2 utviklet for sin konsoll og NGC fikk 2, så man ser jo litt trend her. Zelda for Wii har vært under produksjon i vel 1 år nå, så man får vente å se hva som skjer til neste år, regner med at Wii's første Zelda spill blir i det minste "luftet" litt mer for allmenheten til neste år. Jeg tror som sagt at det blir 2 Zelda spill til Wii, som det har vært for N64 og NGC. Men tiden vil vise, jeg gleder meg i alle fall stort. Endret 4. august 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Hvilke to Zelda spill kom til Gamecube? Wind Waker og....? Edit: Glem det. Hvis du tenkte på TP Endret 4. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hvilke to Zelda spill kom til Gamecube? Wind Waker og....? Edit: Glem det. Hvis du tenkte på TP 9207646[/snapback] Nettopp, Twilight Princess bruker Wind Waker engien (kraftig forbedret vel og merke) på lik linje som OoT og MM brukte Mario 64 engien. Så konklusjon, N64 fikk 2 Zelda spill, NGC 2 Zelda spill. Så nå sitter jeg og venter på neste engien og neste Zelda spill til Wii, som er lovet å være like revolusjonerende som OoT var som etterfølger til Alttp. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Har vi fått noen informasjon om det kommende Zelda-spillet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 WW og TP bruker vel to vidt forskjellige motorer der den einer er cel-shaded og den andre i rein og vanlig 3D-motor i mangel på bedre ordvalg? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Faktisk veldig lite, om ingen ting. Har fått vite at det skal være noe totalt nytt i Zelda serien som er like banebrytende som overgangen fra 2D til 3D men noe mer utover det er det faktisk ikke. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Håper det ikke er noe ekstremt som skjer, jeg liker Zelda-spillene utmerket som de er nå jeg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Zelda med tale, og realistiske karakterer ala Final Fantasy...eh :/ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Var jo megaekstremt å gå fra OoT og MM stilen til Cel-Shading, men fytte FAN for et spill Wind Waker ble, jeg får frysninger av det spillet, dog ikke like mye som OoT gir meg selv den dag i dag. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvis du er kommet til vanntemplet har du 6 templer igjen samt noe småsnacks innimellom. Vil regne med at du minst har 20 timer igjenne med spillet når du har kommet 24 timer inn i spillet første gang. Dette avhenger om du tar mye småsnaks innimellom av den valgfrie sorten eller ikke 9207592[/snapback] Åh, så glad jeg ble da jeg sjekka spoileren din! Trodde at det var slutt nå, men det var det ikke PS: Det var ikke sarkasme/ironi eller hva det nå enn skulle vært Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Faktisk veldig lite, om ingen ting. Har fått vite at det skal være noe totalt nytt i Zelda serien som er like banebrytende som overgangen fra 2D til 3D men noe mer utover det er det faktisk ikke. 9207810[/snapback] *Håpe på at sverdet føger bevegelsene med Wii-remoten.* Lenke til kommentar
OnklCB_94 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Synes det kanskje er på tide å starte en "Nytt Zelda til Wii?"-tråd, siden det tydeligvis har større interesse en topicet som vi egentlig skal holde oss til her i denne tråden som i grunn handler om Wii-firmware? Endret 6. august 2007 av OnklCB_94 Lenke til kommentar
DoFFiii Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Her kommer nok et spørsmål: Hvor langt burde man ha kommet etter å ha spilt Twilight Princess i rundt 24 timer? Jeg er litt bekymra for at jeg har kommet litt langt, og at det ikke er så mye igjen av det fantastiske eventyret Jeg vil jo helst nyte spillet så lenge som mulig! Jeg har jo lest at det skal vare rundt dobbelt så lenge. Sjekk hvor jeg er i spoilersaken under! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg er ved bossen i vanntempelet. La det i spoilersak for sikkerhets skyld 9206565[/snapback] Det kommer helt an på om du bare har gått til hvert tempel og gått kjapt gjennom eller om du har brukt tid på å gjøre andre ting også.. men du trenger ikke å være redd for at det snart er ferdig, det er hvertfall 6 eller 7 templer til noen av de tar ganske lang tid også.. så hvertfall 24 timer til hvis du er effektiv Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Ok, bra. Jeg prøver å samle mange hjertebiter osv., men jeg må innrømme at jeg ikke studerer hver krik og krok etter f. eks. golden bugs... Kanskje jeg skal begynne å gjøre det Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Faktisk veldig lite, om ingen ting. Har fått vite at det skal være noe totalt nytt i Zelda serien som er like banebrytende som overgangen fra 2D til 3D men noe mer utover det er det faktisk ikke. 9207810[/snapback] *Håpe på at sverdet føger bevegelsene med Wii-remoten.* 9215674[/snapback] Tviler. De forsøkte nemlig det på Twilight Princess og fant ut at bevegelsene ble alt for ujevne og hakkete til å holde kvalitet gjennom spillet. De valget dermed heller den løsningen vi fikk i TP, for å holde kvaliteten oppe. Husker "Die by the sword", der fungerte det heller dårlig med svining av sverd som man ville det enten ved hjelp av musa eller num tastaturet. Det er ikke noe problem å ha sverd som følger Wii-moten teoretisk sett. Du har jo f.eks fiskestagen i TP som følger bevegelsen til Wiimoten. Men jeg tror som de har sagt at det blir for ujevnt og hakkede til å holde kvalitet. Jeg håper selvfølgelig at jeg tar feil, men det er nå hva jeg tror Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Faktisk veldig lite, om ingen ting. Har fått vite at det skal være noe totalt nytt i Zelda serien som er like banebrytende som overgangen fra 2D til 3D men noe mer utover det er det faktisk ikke. 9207810[/snapback] *Håpe på at sverdet føger bevegelsene med Wii-remoten.* 9215674[/snapback] Tviler. De forsøkte nemlig det på Twilight Princess og fant ut at bevegelsene ble alt for ujevne og hakkete til å holde kvalitet gjennom spillet. De valget dermed heller den løsningen vi fikk i TP, for å holde kvaliteten oppe. Husker "Die by the sword", der fungerte det heller dårlig med svining av sverd som man ville det enten ved hjelp av musa eller num tastaturet. Det er ikke noe problem å ha sverd som følger Wii-moten teoretisk sett. Du har jo f.eks fiskestagen i TP som følger bevegelsen til Wiimoten. Men jeg tror som de har sagt at det blir for ujevnt og hakkede til å holde kvalitet. Jeg håper selvfølgelig at jeg tar feil, men det er nå hva jeg tror 9217713[/snapback] Synes ikke bevegelsene er hakkete i f.eks. baseball på Wii Sports. Hvis Nintendo går inn for det, kan de sikker klare å lage det så perfekt som mulig. Det er ingen tvil om at det er kult, spørsmålet er bare om det er "spillbart" å sitte slik i lengden. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er det bare jeg som synes templene er alt for korte og enkle i Zelda? Runder jo fint et tempel på 2 timer... Utrolig trist, synes de kunne hevet vanskelighetsgraden litt og laget større templer... EDIT: La i spoiler Endret 12. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå