Konnis Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Hei! Saken er da at jeg har skaffet meg Wii ( JAA! ), og lurer på om jeg burde 1) oppgradere softwaren på den? Den versjonen jeg har nå er 2.1E. 2) Hvilke fordeler/ulemper er det med den nye versjonen? 3) Hvor mye er det vanlig at Wii'en bråker? Er litt bekymra, den lager respektable lyder når jeg har i en plate Mulig jeg kommer med flere spørsmål, så da bruker jeg denne tråden senere. På forhånd takk for svar. EDIT: Fiksa topic. Endret 6. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Du bør oppdatere den nå vis det er noen versjon og oppdatere på Vis du ikke gjør det tror jeg ikke du kommer deg innpå ''Shop Channel'' eller de andre internett greiene :s men oppdater den nå du Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 1 ) jeg trur faktisk ikke wiien har kommet med noen firmware update ennå heller ikke software. 2 ) Trur det bare er en versjon ute med samma software. 3 ) Den bråker ikke mye for og si det sånn. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Hmm, det var snodig. Jeg kommer ikke inn på Weather Channel, og hvis jeg prøver, kommer det opp en melding om oppgradering av software/firmware (PS: mente firmware), og da kan jeg trykke på update for å oppdatere. Jeg mister ikke lagrede spilldata eller noe slikt hvis jeg oppdaterer? En ting til. Da jeg prøvde å gå inn på Shop Channel, måtte jeg godta 'User Agreement' eller noe sånt. Hvor gjør jeg det? Det stod at man skulle gjøre det i Wii settings, men fant det ikke Endret 31. juli 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Bare godta alt som går ann Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Det første du spørte om: Nei, du sletter ingen ting vis du oppdaterer til en nyere versjon og grunnen til at du ikke kommer innpå den ''shop channel'' er nok fordi du må oppdatere ja Det andre: Du må godta at du er over 18 år og vis du ikke er det må du ha tilatelse fra dine foreldre, detta tror jeg du godtar vis du går innpå Wii settings og går på Wii Connect 24 og setter det opp der Endret 31. juli 2007 av nintendo_ds Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Ok, takk for svar Et lite tilleggsspørsmål: Hvor lagres spilldata? Er det på noe internminne, og hvor stor plass er det der? Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Det lagres på internminne på Wii Konsolen (512MB) samme plass som spill du laster ned fra Shop Channel Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 1 ) jeg trur faktisk ikke wiien har kommet med noen firmware update ennå heller ikke software. 9178825[/snapback] Det er vel ihvertfall kommet 2-3 stk. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg har oppdatert Wii'en min såfall 2 ganger så det må jo ha kommet flere Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 1) oppgradere softwaren på den? Den versjonen jeg har nå er 2.1E. 2) Hvilke fordeler/ulemper er det med den nye versjonen? 3) Hvor mye er det vanlig at Wii'en bråker? Er litt bekymra, den lager respektable lyder når jeg har i en plate 9178728[/snapback] 1: 2.1E tror jeg er den siste. Ellers er det kommet en rekke oppdateringer siden lanseringen. 2: Ingen nevneverdige, Nintendo er også veldig stille når det gjelder dem. Ellers er det mest snakk om små fikser og forberinger. 3: Den skal ikke bråke så veldig. Enkelte spill bråker mer enn andre, mulig det har noe med hvordan utvikleren har gjort lastingen av data. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 1: Det er bare å oppdatere ivei. Du taper ingenting på det. Tvert imot kan du få flere channels (vær, nyheter osv...) 2: Det er ingen. Du får flere muligheter 3: Wiien bråker ikke på noen vis. Det er en støysvak vifte som surrer og noen lave lyder når den loader. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Ok, takk for svar allesammen! Nå er fw/sw/kall det hva du vil oppdatert, og det var sikkert bare jeg som lyttet ekstra mye da jeg hørte litt støy fra platespilleren*. *Kaller den det, siden jeg ikke vet hva slags type det er BTW: Twilight Princess er knallgøy! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Kaller den det, siden jeg ikke vet hva slags type det er 9183324[/snapback] Den bruker DVD er. (Men kan likevel ikke spille dvd filmer) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Ok, trodde det var DVD. Jeg har et spørsmål til. Hvor mange kroner er 1000 Wii points? Edit: Fant det ut. 10€ for 1000, noe som vil si 80 kr Endret 1. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Her kommer nok et spørsmål dere kan bryne dere på. Hvor mye strøm bruker Wiimoten? Jeg satte i de batteriene som fulgte med, er de fra før av dårlige? Wiimoten begynner allerede å gå tom for strøm, hvor lang tid skal det ta før man må bytte batterier? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 ca. 30 timer ved bruk av pekeren 60 timer ved bruk av bare aksellometeret. Hvor mye strøm den bruker kommer an på bruksområdet, såd er er det ingen fasittsvar. Kjøp kvalitetsbatterier om du ønsker lengre levetid, eller skaff deg oppladbare. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Her kommer nok et spørsmål: Hvor langt burde man ha kommet etter å ha spilt Twilight Princess i rundt 24 timer? Jeg er litt bekymra for at jeg har kommet litt langt, og at det ikke er så mye igjen av det fantastiske eventyret Jeg vil jo helst nyte spillet så lenge som mulig! Jeg har jo lest at det skal vare rundt dobbelt så lenge. Sjekk hvor jeg er i spoilersaken under! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg er ved bossen i vanntempelet. La det i spoilersak for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Nå huske jeg ikke helt hvor bossen i vanntempelet er men jeg brukte litt i overkant av 70 timer på å gjennomføre spillet. Gikk sikkert et par timer i å tenke ut puslespillene rundtomkring i spillet men Jeg kan tenke meg til at du er sånn ca halveis i spillet bare Endret 4. august 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå