Svehatl Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Eg skal kjøpe ny mp3-spillar. Er det nokon som har nokre forslag eller anbefaling om kva spelarar som er noko bra? Og kor eg kan kjøpe dei til ein billig penge. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Det som kan være kjekt å vite, er litt om hvilke krav du har (minnestørrelse/kapasitet, type spiller), hvor mye penger du ønsker å bruke og om det er noen ting som betyr mer for deg, med tanke på lydkvalitet, at spilleren oppfører seg som en flyttbar disk i Windows, etc. Den letteste måten å finne det billigste stedet man får kjøpt en bestemt MP3-spiller, eller bare for å benytte som katalog, er Prisguiden (klikkbar). Lenke til kommentar
Svehatl Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Før har eg hatt hardiskbaserte spillerar, har hatt ein iriver og ein creative Zen:vision m. Var veldig fornøgd med vision:m, men mista den. Reiser mykje med buss til å frå jobb, så eg legger heller ein del pengar i spelaren. Var greit å ha video på den. Ellers brukar eg den når eg var stad og trente og på sykkeltur. Så det blir musikk, lydbøker og video vist spelaren har det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Sett på Cowon D2? Siden du bruker den til trening er ikke HDD baserte spillere det beste, med D2 kan du ha 12GB flashminne uten HDD. Den har også bedre skjerm og video enn ZVM, samme skjermstørrelse men spilleren er mye mindre. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Sett på Cowon D2? Siden du bruker den til trening er ikke HDD baserte spillere det beste, med D2 kan du ha 12GB flashminne uten HDD. Den har også bedre skjerm og video enn ZVM, samme skjermstørrelse men spilleren er mye mindre. 9180258[/snapback] Enig med Captain Ødegård. D2 er blant de beste når det gjelder lydkvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå