Hapo Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Bare for å starte, jeg har ikke peiling i det hele tatt på hva som er bra og hva som er dårlig innenfor projektorer, men har alikevel tittet på: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326377&view=detailed og: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326377&view=detailed har tekt til å bruke ca 10.000 etter flere uker sommerjobb. Projektoren skal kjøres mot en PC. PCen kommer for det meste til å bli brukt til: Film og Spill (Pc/Xbox). Har selvsagt lyst på et bilde med høy oppløsning og som er lyssterkt noen som har noe å annbefale? (kom gjerne med andre forslag enn de jeg har nevnt) mvh meg Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Epson TW700 blir som regel nevnt som vinneren i denne klassen. Har du beregnet lerret, kabler og evt takfeste med i prisen? Lenke til kommentar
Hapo Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg arbeider fortsatt, og får kabler der. når det kommer til lerret er jeg blitt litt usikker... Har en hvit persienne som jeg har brukt et par ganger før, ble ganske bra egentlig, men har heller ikke sett på et ordentlig lerret før heller da. Tak feste har jeg faktisk mekka selv Ikea dings til 150kr + en plate og noen reimer, har testa den, og den funker utmerket, ettersom den egentlig er beregna på TVer og har ledd i begge retninger. Tror ikke tyngden skulle være noe problem heller. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) flere tips til førstegangs prosjektor??,lurer på dette selv.... under 10.000 til wii og ps3. Endret 5. august 2007 av carl-kr. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Netshop har BenQ PE7700 på tilbud nå til kr 5995. Dette er utrolig mye projektor for pengene, jeg har hatt en slik selv. Den gir veldig bra bilde og er stillegående, men den mangler lens shift og kan derfor være litt ugunstig i feil rom. Ved takmontering kommer linsen i høyde med øvre bildekant, og motsatt ved bordmontering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå