Gå til innhold

Xbox Magazine has a scary new idea:Betalt for demo

Bebeluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste jeg laster ned som koster penger fra xbox live er DLC. Demoer kan du bare glemme. Aracade games tar jeg kun Trial, og themes og gamer pics ler jeg hver gang jeg ser prisene på det.

Poenget mitt er: Jeg kommer til å le meg skakk om jeg må betale for å spille en demo, eneste resultatet det vil ha er at jeg dropper å kjøpe spill jeg er usikker på hvordan "føles"

Lenke til kommentar

Det er en ide om å begynne å selge OXM magasinet på Marketplace som nedlasting og det koster da $2.50 og da følger den demo DVD'n med slik som det gjør om du kjøper det i narvesen.

Og at en demo som er med i bladet kan være 'timed exclusive' til OXM for å få flest til å kjøpe bladet er de fleste klar over, og forståelig.

Selvfølgelig blir det ikke slik at alle demoer koster penger! Bare fanboys som ønsker å vri å vende mest mulig!

@Zaaaalek! Stikk over til Sony forumet og post den her du nå Link

Lenke til kommentar

Hva er det du babler om? jeg må da få lov til og være hvor jeg vill uten at du tar helt av og ber meg stikke. Er det ikke lov og legge ut nyheter engang?

Btw jævla gammel link du kom med :) Hva skal jeg med linken din btw?

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Dette blir nok ingen suksess. :(

Edit: Hvis man får med bladet blir det jo selvfølgelig noe annet. De må jo ta penger for det de produserer da! Personlig passet dette meg rimelig bra, bortsett fra at man må sitte ved TV'en å lese... Billigere, og her i området selger de ikke bladet, men har sikkert 20-25 blad av dem likevel fra 03-07.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Det er en ide om å begynne å selge OXM magasinet på Marketplace som nedlasting og det koster da $2.50 og da følger den demo DVD'n med slik som det gjør om du kjøper det i narvesen.

Og at en demo som er med i bladet kan være 'timed exclusive' til OXM for å få flest til å kjøpe bladet er de fleste klar over, og forståelig.

Selvfølgelig blir det ikke slik at alle demoer koster penger! Bare fanboys som ønsker å vri å vende mest mulig!

9178777[/snapback]

det var da fært te hissig vi ble da :)

Lenke til kommentar

9178777[/snapback]

det var da fært te hissig vi ble da :)

9178971[/snapback]

Han følte vel sin "religion" angrepet. :roll:

Men tilbake til emnet: Tror og håper ikke dette blir en realitet.

Endret av HaterFanboys
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt hva man er redde for her. Dette er kun en artikkel og synsing av en journalist som egentlig tar for seg hvor unyttig papirutgaven av spillmagasiner er, da det meste av det som står i disse bladene er ting man likevel finner gratis på nettet.

Så den største grunnen til at man derfor vil kjøpe spillblader er fordi man får en DVD med demoer med på kjøpet. Og da har man indirekte "kjøpt" en demo. For de av oss som er på Xbox Live (eller PSN for den saks skyld) så er jo dette en ikke-sak.

Man må ikke ta helt av på grunn av synsingen til en enkelt journalist og tro at det han skriver er eller kommer til å bli en realitet.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...