Howard Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Verdens største kontraktsbaserte brikkeprodusent har bekreftet sin inntreden i prosessormarkedet. Neste år starter produksjonen. Les mer Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Er vel mest sansynlig AMD vel? Siden Intel produserer "mer" enn de for solgt. Kan jo være VIA. Men hvem er vel jeg til å spekulere i slikt? Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Veeeeel, nå har de ganske sikkert produsert en eller annen ARM CPU, så det er vel snakk om første gang de skal produsere en x86 CPU. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Passer jo bra inn i ryktene om at AMD går fabless. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg har en mistanke om at det kan være AMD jeg også, men jeg vet egentlig ingenting. Ønsketenkning hadde vært om nVidia hadde laget CPUer og kastet seg inn i markedet. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Aner ikke jeg.. men blir spennende å se! Når kan man forvente å finne ut hvilket firma TSMC produserer for? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ja, denne må oppdateres Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Leste i DN en artikkel hvor TSMC klaget over dårlige resultater så langt i år, og grunnen var kundene hadde for store lagre. Uansett var vist Q3 det beste så langt, så det var lysning i sikte. Mange store selskaper sliter med høy gjeldsgrad for tiden. Og forfall på flere store lån forfaller om få år. Det var immidlertid ikke noe om hvem de skal produsere for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå