sverreco Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har en amd athlon 0,7 Ghz prosessor slot A. Og den bråker noe sinnsykt. Og det høres ut som om den snart dør. Hvilken vifte bør jeg kjøpe, og hvor kjøper jeg den. Jeg vil bruke 0-500 kr på den. Trenger ikke noe fancy. Sverre Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 hva med å oppgradere hele greia? jeg er lei for det, men jeg har egentlig ikke noe svar til deg Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Du trenger ikke rare kjøleren for en 700MHz AMD. På www.3dfxcool.no har de en del billige kjølere på salg til kr 75. Kjøp en av disse og en Zalman Fanmate vifteregulator (ca 32 kr). Da justerer du ned hastigheten til et ok nivå, men med tilstrekkelig kjøling likevel. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Thermaltake Volcano 9 = 17db på laveste nivå. Selges bl.a på http://www.komplett.no men er ikke en spesiell billig vifte, men ettersom du skriver opptil 500,- så foreslår jeg den Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 hmm.. noen som ikke fikk med seg at du sa slot a den er sikkert 0,25 mikron også, så den blir nok god og varm... tviler på at det er noe særlig gode slot a kjølere der ute, så tror du må belage deg på noe hjemmemekk... eller oppgrader Lenke til kommentar
jorank Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 anbefaler Arctic SuperSilent Copper til 230kr fra 3dfxcool.no. den er stille, ca 20db, og tåler en xp2600. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 hmm.. noen som ikke fikk med seg at du sa slot a Når du sier det ja...står med bold, men alikevel, huff, jeg er sløv! Lenke til kommentar
norrick Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ta allikevel en titt på 3dfxcool.no, ser at de selger "gamle" ALPHA kjølere til slot-A CPU'er. Det beste med det hele er prisen, kr. 75,- for en av verdens beste K7 kjølere! Vifter må du nok kjøpe utenom men du kan kjøpe 2 stk. YS Tech 60mmx10mm for kr. 45,- pr stk. Hvis du å seriekobler disse så vil de få kun 6 volt men det skal være nok til å kjøle din CPU samt holde støynivået nede. 165 kr. for hele sullamitten så dette her er et "løp og kjøp" tilbud til alle classic K7-eiere. Alpha P7125 Lenke til kommentar
sverreco Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Takk for alle svar ! Så konklusjonen er da vifte fra 3dfxcool . Kult det. Ikke dyrt heller. Er innstallasjonen vanskelig? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Neida. Det skal gå lett som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå