flopflop Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Har vel med å gjøre at de solgte ut varemerket/konseptet (vet ikke hvordan en slik avgrensning foregår hos spillselskapene) Far Cry og dermed ikke kan bruke det lenger. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ubisoft kjøpte opp Far Cry-navnet ja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Syns også Far Cry gjikk i dass kort tid etter mutanter og piss stakk innom og sa hei. Så dette her høres lovendes ut Endret 31. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Er enig i at mutanter og monstr fullstendig ødela Far Cry. Dette prosjektet hørest riktignok spennende ut, men må innrømme at jeg har blitt litt skeptisk til Ubisoft den siste tiden. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Så dette er altså oppfølgeren til FarCry, men har ingenting med Crysis å gjøre? Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Spillet har vel heller ingenting med det originale Far Cry å gjøre, i og med at handlingen er lagt til et annet sted og ingen av personene fra det forrige spillet er med. Ligger noen tech-demoer fra spillet på youtube. Ser imponerende ut http://youtube.com/watch?v=i_wDFBpwDBE&mode=related&search= http://youtube.com/watch?v=F5UjFGbembw&mode=related&search= Endret 31. juli 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Hm, det virker utrolig spennende! Jeg tror kanskje jeg heller kjøper ny PC istedenfor PS3, det kommer så mange bra spill i nærmeste fremtid Endret 31. juli 2007 av Selvin Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Virker veldig spennende. Liker også at de har tatt litt avstand til det originale Far Cry og lager noe nytt. Elsker at utviklerer klarer å gjøre noe nytt enn å bare bygge videre på det de har fra før! Jeg, for min del, syntes Far Cry var digg, og jeg likte overgangen fra soldater til mutanter fordi jeg synes spillet gikk fra å være ren action til å være litt skummelt. Satan som de mutantene slo fra seg! Jaja, ser ut som om jeg har en del å glede meg til på PC siden og da Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Det er alltid best med nogenlunde "realistiske" spill uten monstre og teite marsboere ol. Om FarCry2 kvitter seg med slik ballast er jo det bare entydig positivt. Jeg, for min del, syntes Far Cry var digg, og jeg likte overgangen fra soldater til mutanter fordi jeg synes spillet gikk fra å være ren action til å være litt skummelt. Satan som de mutantene slo fra seg! Er faktisk enig der. Det var det som gjorde FarCry bra totalt sett, til tross for at "realismen" forsvant litt. Endret 31. juli 2007 av Vice Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hm, det virker utrolig spennende! Jeg tror kanskje jeg heller kjøper ny PC istedenfor PS3, det kommer så mange bra spill i nærmeste fremtid 9180275[/snapback] Jeg kjøpte PS3 for en liten tid siden, og har nesten ikke brukt det.. Angrer skikkelig. Call of Duty 3 og FEAR var begge store skuffelser. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Da er det ingen tvil; det blir ny PC på meg! De videoene du serverte litt lenger oppe der demeyfint var imponerende, dette ser jeg fram til Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Bare hyggelig. Er vel bare å se noen trailere fra Crysis, World in Conflict og Alan Wake m.fl for å bli enda mer hektet. Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) På å kjøpe seg ny PC Noen ganger trenger man litt ekstra motivasjon for å legge i enda litt mer penger i systemet Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Haha, helt sant! Ikke langt i fra at jeg fikk lyst til å svi av 20 høvdinger nå Lenke til kommentar
RuNNerZ Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 trukke crysis har mye å stille opp med mot det her.. eneste grunnen til at crysis er så opphypet er at det er første spillet som utnytter dx10 skikkelig (i forhold til de andre dx10 spillene på markedet). Tror Far Cry 2 kommer til å bli helt nydelig! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Høres fantastisk ut! Håper det finner veien til 360 etter hvert uten å bli gjenskapt slik eneren gjorde. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Så nå blir det ikke mutater, monster eller noen form for overnaturlige elementer? Vanligvis liker jeg slike saker sålenge det er dyktig utført. Men i FarCry ble det bare for dumt. I Stalker derimot passet det svært godt. 9179043[/snapback] Det blir noen muterte dyr i detta spillet, som f.eks giraffer dessverre Men håper de utnytter dette bra her da Hm, det virker utrolig spennende! Jeg tror kanskje jeg heller kjøper ny PC istedenfor PS3, det kommer så mange bra spill i nærmeste fremtid 9180275[/snapback] Jeg kjøpte PS3 for en liten tid siden, og har nesten ikke brukt det.. Angrer skikkelig. Call of Duty 3 og FEAR var begge store skuffelser. 9180312[/snapback] Hvis de eneste spillene du har kjøpt til PS3 er FEAR og COD3 så er det ikke rart i at du angrer, det er 2 av de dårligste spillene til PS3 til nå. Dårlige konverterte er de. Kjøp deg heller Motorstorm, Resistance eller Oblivion, så vil du få deg en positiv overraskelse! Og med en HD tv i tillegg kommer du aldri til å angre. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Høres fantastisk ut!Håper det finner veien til 360 etter hvert uten å bli gjenskapt slik eneren gjorde. 9181604[/snapback] Selvfølgelig blir det melket til 360 og PS3 ;D Tar bare et halvt år / et år til det er der;) Lenke til kommentar
akarno Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Mener det samme som de fleste her, tror utviklerne har gått i riktig retning. Afrika høres unektelig spennende ut også 9179053[/snapback] så også ut til at residen evil gikk til afrika også... 9179131[/snapback] Sant, sant.. Lurer på om vi kommer til å høre noe i media om "rasistiske" spill i fremtiden. Amaaricaaah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg