Gå til innhold

Første detaljer om Far Cry 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet har vel heller ingenting med det originale Far Cry å gjøre, i og med at handlingen er lagt til et annet sted og ingen av personene fra det forrige spillet er med.

 

Ligger noen tech-demoer fra spillet på youtube. Ser imponerende ut

 

http://youtube.com/watch?v=i_wDFBpwDBE&mode=related&search=

http://youtube.com/watch?v=F5UjFGbembw&mode=related&search=

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar

Virker veldig spennende. Liker også at de har tatt litt avstand til det originale Far Cry og lager noe nytt. Elsker at utviklerer klarer å gjøre noe nytt enn å bare bygge videre på det de har fra før!

 

Jeg, for min del, syntes Far Cry var digg, og jeg likte overgangen fra soldater til mutanter fordi jeg synes spillet gikk fra å være ren action til å være litt skummelt. Satan som de mutantene slo fra seg! Jaja, ser ut som om jeg har en del å glede meg til på PC siden og da :)

Lenke til kommentar

Det er alltid best med nogenlunde "realistiske" spill uten monstre og teite marsboere ol.

Om FarCry2 kvitter seg med slik ballast er jo det bare entydig positivt.

Jeg, for min del, syntes Far Cry var digg, og jeg likte overgangen fra soldater til mutanter fordi jeg synes spillet gikk fra å være ren action til å være litt skummelt. Satan som de mutantene slo fra seg!

Er faktisk enig der. Det var det som gjorde FarCry bra totalt sett, til tross for at "realismen" forsvant litt.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Hm, det virker utrolig spennende! Jeg tror kanskje jeg heller kjøper ny PC istedenfor PS3, det kommer så mange bra spill i nærmeste fremtid :p

9180275[/snapback]

 

Jeg kjøpte PS3 for en liten tid siden, og har nesten ikke brukt det.. Angrer skikkelig. Call of Duty 3 og FEAR var begge store skuffelser.

Lenke til kommentar
Så nå blir det ikke mutater, monster eller noen form for overnaturlige elementer? Vanligvis liker jeg slike saker sålenge det er dyktig utført. Men i FarCry ble det bare for dumt. I Stalker derimot passet det svært godt.  :)

9179043[/snapback]

 

Det blir noen muterte dyr i detta spillet, som f.eks giraffer dessverre :ermm:

Men håper de utnytter dette bra her da :D

 

Hm, det virker utrolig spennende! Jeg tror kanskje jeg heller kjøper ny PC istedenfor PS3, det kommer så mange bra spill i nærmeste fremtid :p

9180275[/snapback]

 

Jeg kjøpte PS3 for en liten tid siden, og har nesten ikke brukt det.. Angrer skikkelig. Call of Duty 3 og FEAR var begge store skuffelser.

9180312[/snapback]

Hvis de eneste spillene du har kjøpt til PS3 er FEAR og COD3 så er det ikke rart i at du angrer, det er 2 av de dårligste spillene til PS3 til nå. Dårlige konverterte er de. Kjøp deg heller Motorstorm, Resistance eller Oblivion, så vil du få deg en positiv overraskelse! :) Og med en HD tv i tillegg kommer du aldri til å angre.

Lenke til kommentar
Mener det samme som de fleste her, tror utviklerne har gått i riktig retning. Afrika høres unektelig spennende ut også

9179053[/snapback]

så også ut til at residen evil gikk til afrika også...

9179131[/snapback]

Sant, sant.. Lurer på om vi kommer til å høre noe i media om "rasistiske" spill i fremtiden.

 

Amaaricaaah :shrug:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...