Gå til innhold

Første detaljer om Far Cry 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg lurer på hva system kravene kommer til å bli... siden far cry 1 fortsatt brukes i benchmark tester...

noen som har noen formeninger?

9191278[/snapback]

Tipper de blir litt lavere i forhold til det forrige spillet (i nåtid så klart ;) ) for det jo ikke Crytek lenger som gir ut....

Lenke til kommentar

Det er vel Cryengine 1 (antakeligvis med en god del oppussing) de benytter seg av, så da kan man vel håpe på at spillet ikke vil være like krevende for dagens maskinvare som FC var da det kom i sin tid. Husker jeg hadde en ganske god PC, og det var ikke snakk om å kjøre det spillet på Ultra High.

Lenke til kommentar
Det er vel Cryengine 1 (antakeligvis med en god del oppussing) de benytter seg av, så da kan man vel håpe på at spillet ikke vil være like krevende for dagens maskinvare som FC var da det kom i sin tid. Husker jeg hadde en ganske god PC, og det var ikke snakk om å kjøre det spillet på Ultra High.

9191930[/snapback]

 

Egentlig synes jeg litt mer krevende spill gjerne ser bedre ut på middels gode innstilinger, enn mindre krevende spill ser ut på "ultra high". Så mer krevende motorer gir mer "ang for the buck" med et middels skjermkort. Derimot ser krevende motroer jævlig ut på lave innstillinger, vesentlig verre enn litt mindre krevende motorer på medium.

 

AtW

Lenke til kommentar

hm... da ble jeg litt skuffet... Jeg håpet på ett nytt mesterverk, men det har visst crysis fått...

 

Far cry 1 var fenomenal, jeg hørte på lydbok til tentamen samtidig som jeg spillte... Under tentamen kunne jeg huske meg igjen der jeg hadde vært i spillet, når jeg skrev noe om boken.

Lenke til kommentar
Far cry 1 var fenomenal, jeg hørte på lydbok til tentamen samtidig som jeg spillte... Under tentamen kunne jeg huske meg igjen der jeg hadde vært i spillet, når jeg skrev noe om boken.

9193015[/snapback]

 

hahahahaha.. kanskje den posten skulle i "du vet du er nerd når..."

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar

Nei

 

Det er nok av hvite mennesker som er involvert i skumle ting i Afrika. Er ikke uhumskheter stort sett grunnen til at hvite dro til Afrika? :hmm:

 

Men hvem vet, kanskje Max Havelaar dukker opp. Og skal de ta med svarte og hvite mennesker i spillet, tror jeg ikke de er så korttenkte at de er på hvert sitt "lag".. det hadde det blitt rabalder av. Da kunne spillet like gjerne hett "Race Wars". Dersom hovedpersonen er hvit har han nok en gjeng med sidekicks som er svarte og vice versa

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
Det er vel Cryengine 1 (antakeligvis med en god del oppussing) de benytter seg av, så da kan man vel håpe på at spillet ikke vil være like krevende for dagens maskinvare som FC var da det kom i sin tid. Husker jeg hadde en ganske god PC, og det var ikke snakk om å kjøre det spillet på Ultra High.

9191930[/snapback]

Det skal vel enda litt til for å kjøre det på ultra high.(?)

Lenke til kommentar
Far cry 1 var fenomenal, jeg hørte på lydbok til tentamen samtidig som jeg spillte... Under tentamen kunne jeg huske meg igjen der jeg hadde vært i spillet, når jeg skrev noe om boken.

9193015[/snapback]

 

hahahahaha.. kanskje den posten skulle i "du vet du er nerd når..."-tråden :cool:

9193028[/snapback]

 

så sant så sant... uff... *gremmes*

Lenke til kommentar
Så nå blir det ikke mutater, monster eller noen form for overnaturlige elementer? Vanligvis liker jeg slike saker sålenge det er dyktig utført. Men i FarCry ble det bare for dumt. I Stalker derimot passet det svært godt.  :)

9179043[/snapback]

 

Det blir noen muterte dyr i detta spillet, som f.eks giraffer dessverre :ermm:

Men håper de utnytter dette bra her da :D

 

Hm, det virker utrolig spennende! Jeg tror kanskje jeg heller kjøper ny PC istedenfor PS3, det kommer så mange bra spill i nærmeste fremtid :p

9180275[/snapback]

 

Jeg kjøpte PS3 for en liten tid siden, og har nesten ikke brukt det.. Angrer skikkelig. Call of Duty 3 og FEAR var begge store skuffelser.

9180312[/snapback]

Hvis de eneste spillene du har kjøpt til PS3 er FEAR og COD3 så er det ikke rart i at du angrer, det er 2 av de dårligste spillene til PS3 til nå. Dårlige konverterte er de. Kjøp deg heller Motorstorm, Resistance eller Oblivion, så vil du få deg en positiv overraskelse! :) Og med en HD tv i tillegg kommer du aldri til å angre.

9181922[/snapback]

Motorstorm var skuffende syns nå jeg, møkk grafikk er det også.

Oblivion er jo gammelt, men Resistance ser kult ut :)

For og være ærlig så er ps3 en sinnsykt stor skuffelse for min del.

Hvertfall med de spillene og sånn som er ute nå, fortsatt ingen ting som kan måle seg med Gears of war\Halo3 når den tid kommer

9190030[/snapback]

Motorstorm, møkk grafikk? Har du ikke HD tv eller? :ermm:

 

Oblivion er gammelt, so? Like herlig selv om :)

 

Jeg syns PS3 blir bedre for hver dag som går jeg, nye spennende ting kommer på hver update, og mange spennende demoer og spill har nå kommet på PS Store! :yes:

9190507[/snapback]

 

Jeg har ikke HD tv nei. Hva skal man med det?, ikke noe imponerende det heller, så lenge man ikke gir alt for mye penger for skjermen.

Spilte på en ganske bra skjerm i en butikk da jeg var i tyskland ;)

Og Motorstorm imponerer ikke når det kommer til grafikk, det gjør heller ikke Gt5 demoen, de har på ingen måte klart og lage spill til Ps3 enda, som utnytter all kraften til cell.

Sier bare en ting jeg "vent til det har utvikla seg litt", akurat som med ps2 de siste spillene til ps2 ser mye bedre ut en de første som kom da ps2 var ny. Så derfor, Ps3 imponerer ikke enda

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...