Luc1fer- Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg har nå fått lånt meg en Psp av en kompis, og tenkte jeg skulle teste ut funksjonaliteten disse 2 tilsammen kan gi meg. Jeg har ikke hatt lang tid på å teste ut, men har heller ikke fått det til. Når jeg kobler den til via usb kabel og velger register device, så finner den Psp'n og alt, men når jeg prøver å koble til Ps3'n fra psp, så skjer det ingenting. Noen som har gjort dette før, og kanskje har en link eller en hjelpende hånd som kan glede meg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg har fått det til etter mye knoting. Jeg tok først og registrerte alt om remote play på psp først. også satt jeg inn kabelen. så gikk jeg på remote play settings på ps3en og ordnet resten. Det går fint med nettverk remote play uten noen som helst usb kabel Så lenge du har trådløs nettverk Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) De viser bla. hvordan du kobler til PS3en med en PSP på denne episoden av On The Spot intervjuet starter på ca. 15.45, på 22.10 tar han opp PSPen, på 23.15 viser han hvordan du kobler til, etter litt prøving og feiling (det er et live program) så får han vist det fram. Anbefaler å se hele segmentet (fra 15.45) som i hovedsak tar for seg den "nye" PS3 patchen. (showet er fra 31. mai) Endret 31. juli 2007 av Eremal Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Takker for svar, skal kikke på det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå