Gå til innhold

Sense Cash


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Går det ikke an å få på en sperre grense da?sånn at man for eksempel ikke kan ringe mer når den overskrider 200 kr i måneden....Det er jo en sånn funksjon på telefonen...Jeg vurderer Chess sterkt men jeg vil ha litt kontroll over pengene også!

 

Chess skal gi kundene kontroll over sitt forbruk online. DVS. en side hvor man logger inn ved hjelp av telefonnummer og passord eller liknende og får se hvor mye de har ringt siden siste regning. Denne tjenesten er ikke klar ennå, men jeg har tillit til dem og vet at tjenesten er på vei.

 

For meg virket overgangen fra kontant til abonnement helt motsatt, jeg fikk MER kontroll, siden jeg på kontantkort hadde instillingen "det er tomt når det er tomt, pyttsann". På abonnement endret dette seg til "nå må jeg passe på så jeg ikke får så høy regning".

Lenke til kommentar

Til Ander:Du vet vist mye om chess men vet du om det går an å portere mitt nummer fra telenor kontant som står i mitt navn, til chess connect som da må stå i faren min sitt navn for jeg er under 18 år?På chess sine sider står det at hvis man skal portere må det nummere man porterer stå i samme navn som navnet til den som skal eie det nye abonomentet...

Fadern står som juridisk ansvarlig på kontantkortet.Har det noe si?

 

Phuu!Det ble litt langt og uoversiktelig spørsmål men håper du kan svare..

Lenke til kommentar

Klassisk problem. Har mange kunder under 18 i og med at jeg er i samme aldersgruppe selv. Om din far står som juridisk ansvarlig på kontantkortet, skulle alt være greit. Men pass på at du staver navnet riktig, leverandøren du skal skifte fra gjør nemlig alt for å beholde kundene sine, misfornøyd eller ikke, av en eller annen merkelig grunn.

 

Håper svaret var til hjelp. Om du har flere spørsmål er det bare å spørre. Håper du benytter linken i signaturen min om du bestemmer deg for å bytte.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sense Cash har Telenor sin dekning, og det koster 1.99 pr.min uansett tid på døgnet og uansett til hvilken operatør en ringer, også fast-telefon.

SMS koster 0,99 pr. sms i hverdagene, og 0,69 pr. sms i helgene. MMS koster 5kr pr. MMS. GPRS prisene er jeg noe usikre på, om de følger Telenor/Djuice sine standardpriser, eller om Sense har egne GPRS priser..

har hatt Sense Cash i 2mnd nå, og har ikke hatt noe problem med det, forutom at VISA påfyllingen fra telefonen var litt problematisk i en helg..

 

Og ringe mobilsvar synes jeg dog er dyrt, det koster vanlig samtaletakst, altså 1,99 pr.min + 59øre i oppstartsgebyr.. men jeg bruker ikke mobilsvar uansett, synes de kobler inn alt for tidlig (vet ikke om denne tidsinnstillingen kan justeres på Sense sin voicemail)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...