Ripper overclock Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Er det noen som kan vise meg en liten tegning om hvordan man kobler om ledningene til viften slik at jeg kan få 7 eller 5V? Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 er det seriøst ingen som vet hvrdan man kobler om ledningene for å få 5 eller 7V??? Lenke til kommentar
krisfred Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hehe... Joda, jeg vet hvordan. Har ikke noe tegning her akurat nå, men jeg kan prøve å forklare. For å få 5volt kobler du viften mellom 0V (svart) og 5V (rød) For å få 7volt kobler du viften mellom 5V (rød) og 12V (gul) Jeg kan prøve å smelle sammen en tegning hvis du vil! Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 ei tegning hadde vært fet! trenger ikke å være så pen, bare den er forståelig... Lenke til kommentar
krisfred Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Urk... Kom på at jeg har ikke noen side jeg kan legge ut bildet på... Gi meg e-post adressen din så skal jeg sende det til deg der! Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 eeeeeeeh.... mailen min står på profilen min.... Du kan åsså trykke på "e-post" under her. :wink: Lenke til kommentar
krisfred Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 :oops: du sier det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå