Gå til innhold

Finnes final fantasy X med org språk + eng. tekst?

Stigma

Anbefalte innlegg

Hey,

Jeg lurer på om noen vet om det finnes noen verson av final fantasy X der du har mulighet til å høre de original japanske stemmene, men helst med mulighet for engelske subtitles.

Jeg tror nesten jeg hadde fortrukket å spille den rent japanske versjonen om jeg må velge mellom 100% japansk eller 100% engelsk (på tross av god dubbing), men japansken min er fredeles ganske så rusten og det blir litt dumt å miste detaljene pga. språkbarieren.

Derfor ser jeg etter en versjon som har japansk tale og engelsk subs. Jeg vet det finnes et ton forskjellige versjoner, så kanskje en av disse har mulighet for fritt valg av snakket dialog i tillegg til subs, I dunno.

Håper noen andre her kjenner til detaljene! :)

PS: Om det må importeres er ikke det noe problem. Er ikke kresen på hvor jeg må kjøpe det fra.

-Stigma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å neida, Final Fantasy X International kan man velge om man vil ha engelsk eller japansk...

vent nå litt, skal sjekke opp dette med min verjson. Will be back

EDIT: tough luck mate. Man kan ha både engelske og japanske subs, men de vil snakke engelsk uansett. Kanskje de har noe spesielt på FFX i japan?

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
njaa. EU er vel kun engelsk? mens International er, ja.. international?

Og så har jeg hørt det er noen ørsmå forandringer ifra vanlig til international. Tror det var noe med Sphere-grid'en.

9188492[/snapback]

Jeg trodde at det som kjennetegnet International var Dark Aeons og ny "ekspert" spheregrid.. Noe som da er i EU-versionen.. Men mulig det finnes enda en med da disse språkene..

For min EU version har bare engelsk, men da også Dark Aeons og ny sphere-grid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...