Marvil Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Sendte inn et skjermkort til komplett.no for noen dager siden og jeg lurte på hvor lang tid dette pleier å ta..? Om alt går etter planen liksom.. Fikk mail på fredag om at de hadde mottatt pakken.. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Komplett overfører pengene til deg enten på tirsdag eller torsdag, om det er ny vare det er snakk -> dagen etter de har konstatert feil på mottat vare. Dette er min erfaring. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Ok.. Nå har det seg sånn at jeg skal få et nytt et (tror jeg..) Noen som har lignende erfaringer..? :-? Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 tar fort et par uker før du har det i posten.. Lenke til kommentar
Star Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ja .. det tar for en stund.. Pc min som jeg kjøpte for et år siden, tok 3 1/2 måned før var i orden:) men, det skal ta max 2 uker.. men smør deg med tålmodighet:) Lenke til kommentar
gixer Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg sendte inn en AMD Athlon 1400 cpu og et abit hk som var defekt og fikk tilbake nytt hk av samme type og en xp1700 cpu! Det gjorde opp for at det tok litt mer enn 2 uker for å få tilbake delene :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå