Gå til innhold

En ting når det å endre poster!

Anbefalte innlegg

Burde dere ikke ha sånn som Gamereactor.no forumet har? (var der jeg så det, er sikkert på ørten andre fourm og) :)

At når noen endrer på en post, så kan han legge inn at det står "Endret (tid og dato)" via en funksjon f.eks?

For det blir litt dumt når det står bare med liten skrift nederst at den ble endret da og da, men ikke hva han alltids endret, ikke alle gidder å si det.

Håper dere skjønner :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må du absolutt vite hva folk endrer da? hehhe

er jo som regel bare skrive-leif folk endrer.

9177705[/snapback]

Hehe, men det jeg tenker på er updates, f.eks:

Jeg skal lage meg båt!

Begynner med skroget.

EDIT: er ferdig

EDIT 2: blabla

EDIT 3: seilet er ferdig

EDIT 4: blablalba

osv osv

Hvorfor kan det ikke da komme sånn automat tekst og mellomrom: Endret den (tid og dato)

Da gjelder det jo updates, ikke skrivefeil, det blir jo som sagt bare dumt ;)

Lenke til kommentar

Det skulle vært en funksjon slik at man kunne velge om det redigerte ble vist som redigert eller ikke, slik at skrive feil som er rettet på ikke vises som redigert, men at man velger at f.eks, at man har lagt til noe vises som redigert.

EDIT: tipper det har var veldig dårlig formulert, men er for trøtt...

Endret av mastergamer
Lenke til kommentar
Det skulle vært en funksjon slik at man kunne velge om det redigerte ble vist som redigert eller ikke, slik at skrive feil som er rettet på ikke vises som redigert, men at man velger at f.eks, at man har lagt til noe vises som redigert.

9215942[/snapback]

Det er en funksjon som moderatorene har, men brukerene har den ikke fordi den har så lett for å bli misbrukt.

Det har blitt tatt opp før om også moderatorer må få "stempelet" etter at de har moderert et innlegg.

Lenke til kommentar

9215942[/snapback]

Det er en funksjon som moderatorene har, men brukerene har den ikke fordi den har så lett for å bli misbrukt.

Det har blitt tatt opp før om også moderatorer må få "stempelet" etter at de har moderert et innlegg.

9219600[/snapback]

Til informasjon så er denne funksjonen fjernet for moderatorer også. Dette for å sikre at brukere skal være klar over om et innlegg blir redigert av moderator eller ikke. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fint forslag dette, så lenge det ikke går ut på at alle endringer blir lagret. Siden det i mange situasjoner ville ført til mange uheldige situasjoner med tanke på hva som kan være endret.

Samtidig må systemet være veldig enkelt, ellers vil nok veldig få ta i bruk funksjonen. Forøvrig har jeg foreslått endringer i systemet tidligere, det gikk dog på noe annet.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=391341&hl=

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Fint forslag dette, så lenge det ikke går ut på at alle endringer blir lagret. Siden det i mange situasjoner ville ført til mange uheldige situasjoner med tanke på hva som kan være endret.

Samtidig må systemet være veldig enkelt, ellers vil nok veldig få ta i bruk funksjonen. Forøvrig har jeg foreslått endringer i systemet tidligere, det gikk dog på noe annet.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=391341&hl=

9352165[/snapback]

Helt enig :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...