GtReBra Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Akkurat kjøpt meg alle sesongene av x-files. Så en del når de gikk på tv, men ikke nok til og huske "hoved" plotte. Så jeg lurte på etter hvike sesonger filmen/filmene burde sees? Endret 31. juli 2007 av GtReBra Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Er det ikke bare en X-files film? Den skal sees mellom sesong 5 og 6. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Ok takker, blei usikker. På play har de X-Files: The Movie og en som heter X-Files: Existence. Gikk ikke inn på de i frykt for spoilers(veit jeg er helt paranoid ang. spoilers.) Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Det er bare en X-Files film, X-Files: The Movie, og skal sees etter sesong 5 som nevnt i posten over. X-Files: Existence er satt sammen av de to siste episodene i sesong 8. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 I slutten av serien, sesong 8 eller 9, kommer det også noen referanser til spinoff-serien "The Lone Gunmen". Anbefaler å skaffe den også. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Skal vel komme en X-Files the movie 2 også Gleder meg veldig Lenke til kommentar
softy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Skal vel komme en X-Files the movie 2 også Gleder meg veldig 9209775[/snapback] Yes, gleder meg som en unge selv! David Duchovny har visst fått manuset for noen uker siden (correct me if i'm wrong). Endret 7. august 2007 av softy Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Enig, har ventet på det i snart 10 år! Helt siden forrige X-files film faktsik. Det har versert rykter om det i snart like lang tid, håper det er sannhet i Duchovny sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå