Skogli Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 God dag til deg. Jeg tok turen innom for å spørre om en liten ting. Vassengutane og lignende band; er dette norsk bluegrass? Hvis ikke; hvilken sjanger ligger det under da? Jeg har en far som påstår at dette er bluegrass, og en bror som påstår at det ikke er. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Country? Var du på konserten på tittelsnes da anders? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Trur da ikke Vassengutane er Country... Synes ikke helt det passer inn der. Det finner jo en norsk Bluegrass sanger, trur han heter Jonas Fjell. Synes Vassengutane høres mer ut som hans musikk.... Nei, glemte den ut. Var du der Erling? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Alltid trudd Vassendgutane var Country jeg... Jeg var i Amerika så gikk glipp av konserten desverre. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg er jaggu meg ikke sikker. Jeg må ta et nytt søk på webben og se om jeg finner noe.... Ble litt irriterende dette nå. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Du burde kanksje bedt en mod flytte tråden til musikk katergorien, vil tro du får bedre svar der. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg leitet etter den tråden, men fant den ikke, derfor jeg posta her. Skal få en mod til å gjør det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Tråden er flyttet fra "Annet" til musikkforumet, hvor vi har sjangertråden til å komme med sånne forespørsler. Fortsett diskusjonen der og få sjangertråden fram i dagslyset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg