schloemi Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har vært så heldig og kan velge et digitalt kamera til ca 4000 kroner. Har egentlig forelsket meg litt i FUJI s304Z hovedsakelig pga 6x zoom og resultater i tester. Det jeg ikke liker med det er at det er et kamera man ikke kan ha med seg overalt. Ønsker lixom å bare kunne ha et kamera i bukselomma eller noe. Så Jeg har også sett en god del på NIkon 3500 og Sony dcp- 71 og liker de veldig godt. Jeg har tenkt å ta en god del naturbilder ( skibakke, landskap, fra båt/ved sjøen) men også bruke det inne til festbilder. Det som er negativt med både nikon og sony er jo at de ikke har lyd i video. Men på en annen side... HVor bra blir lyden i fuji'en? Er det noe særlig vits å ha?. Blir glad for alle svar... hilsen Stefan Lenke til kommentar
Shrek Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg har vært så heldig og kan velge et digitalt kamera til ca 4000 kroner. Har egentlig forelsket meg litt i FUJI s304Z hovedsakelig pga 6x zoom og resultater i tester. Det jeg ikke liker med det er at det er et kamera man ikke kan ha med seg overalt. Ønsker lixom å bare kunne ha et kamera i bukselomma eller noe. Så Jeg har også sett en god del på NIkon 3500 og Sony dcp- 71 og liker de veldig godt. Jeg har tenkt å ta en god del naturbilder ( skibakke, landskap, fra båt/ved sjøen) men også bruke det inne til festbilder. Det som er negativt med både nikon og sony er jo at de ikke har lyd i video. Men på en annen side... HVor bra blir lyden i fuji'en? Er det noe særlig vits å ha?. Blir glad for alle svar... hilsen Stefan Lytt selv: http://home.no.net/volve/share/RU_A_2002_1231AG.WAV Et lysbildeshow blir med ett mer spennende om du har 30 sekunder med lyd til hvert bilde. Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 DSC-P71 er et veldig kamera, med god bildekvalitet, kamerakvalitet + mangen funksjoner... eksempel 1280x960 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå