sjefen_ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Har en gammel pc (450mhz compaq) som har en rar tv-ut kontakt. Det er som man ser ikke en standrard s-video sak, har ikke funnet noe som passer inn... Noen som vet hva det er for noe? Flere bilder her: http://home.enter.vg/jorgh/data/bla.jpg Skjermkortet er et 8mb Ati 3d ettellerannet....... pc'en er en compaq presario 5686 (kortet fulgte med som standard) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Tipper det er en sånn kombi sak slik at du må ha en egen plugg fra ati så kan du deretter velge mellom svideo eller composite eller noe. Matrox har dette bare de bruker vga utgangen. Kjøpes da hos ati Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 hmm, kortet er jo nesten fire år gammelt, sikkert svin-dyrt med sånn kontakt fra ati. Kan vel også bli vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Da må du nok lete etter den for den koster vel trehundre inkl frakt hvis de har den Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Finne f... ikke ut hvor jeg kan få tak i en engang. 300 med frakt er ikke så ille, det får duge, pc'en klarer jo divx, så den skal få nytt liv. Fant du et sted der man kan kjøpe sånne ting? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det var ren tipping men du må sende en mail til ati og spørre. Fikk vite at kabel+eliminator til en wacom digitizer kostet 500inkl frakt så jeg tipper det er sånn ca riktig pris, men det spørs da om et tvkort er et bedre alternativ... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 eller nytt skjermkort, ati 8mb er jo ingen racer uansett....... Lenke til kommentar
duudee Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Var et litt dårlig bilde der. Har noe som kunne minne om det du trenger. Fulgte med et ATI kort jeg kjøpte for en del år siden. Det har en "dongle" med kompositt / s-video ut. Samt en merkelig plugg inn. Kan du fixe et litt bedre bilde så skal jeg se om den passer. Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Likner på en gammel tast. kontakt? Er nok en form for uni kont.! Lenke til kommentar
JSS Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Har du prøvd å plugge i en vanlig S-Video kabbel? Jeg har en lignende TV-UT på ene pc'en min, og der fungerer det med vanlig s-video kabel. Grunnen til at det er flere hull er at du koble til en ekstra kabel for composite. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 jepp, har prøvd s-video-kabel, det går fysisk set ikke. Den vil ikke inn. Skal sse om jeg får fikset bedre bilde nå Lenke til kommentar
555 Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Du kan kjøpe ATi rage 32MB AGP med S-vid og komp ut av meg billig hvis du vil. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg vet hvordan den kontakten ser ut og mulig så har jeg kanskje en liggende også! Kan se etter i morgen! Hadde et Ati all in wonder pro som brukte denne pluggen! Det var en overgang til s-video! Hvis jeg finner den kan jeg sende den til deg!!! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 gøy, nå nekter minnekortleseren å sammarbeide... Men hva er billig 555, et nytt kort er ikke dumt uansett edit: antiloop det ville vært toppers.... Lenke til kommentar
555 Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 gøy, nå nekter minnekortleseren å sammarbeide... Men hva er billig 555, et nytt kort er ikke dumt uansett Du har PM Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 btw antiloop: du må legge avataren din ut på internet et sted og linke til den, ikke til pc'en din. Mulig du ser den, men jeg gjør det ikke Lenke til kommentar
striky Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Den utgangen er noe ATI bruker, men slike overganger kan fåes på vanlige AV-butikker (muligens elkjøp eller lignende). Husker ikke helt navnet på den, men det er jo en eller annen form for DIN-kontakt. Jeg har sett sånne hos flere forskjellige forhandlere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå