christersam Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kjøpte tidligere idag et Logitech LX710 Laser tastatur og mus hos Lefdal. Når jeg kom hjem installerte jeg cd'en og prøvde å koble opp og sette inn de nye batteriene som fulgte med. Kvaliteten på hele dritten virker helt elendig, alt som har med frekvens og rekkevidde, den er grei til tider, men så blir den helt elendig og jeg må sitte max 30-40 cm fra usb senderen for at musen og tastaturet skal fungere. Sånn skal det vel ikke være? Jeg regnet med rekkevidden skulle være minst 5meter uten problemer for en slik pakke til 800kr? Noen som har erfaringer med trådløse tastatur og mus? og rekkevidde på slike ting? Jeg har flyttet rundt på senderen også, men hele tiden blir den dårlig og av og til god.... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Du har ikke tilfeldigvis CRT-skjerm? Har erfaring med at CRT-skjermer kan forstyrre signalt ev en eller annen grunn. Lenke til kommentar
christersam Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Du har ikke tilfeldigvis CRT-skjerm? Har erfaring med at CRT-skjermer kan forstyrre signalt ev en eller annen grunn. 9177328[/snapback] Nei, jeg har en 42" Plasma tv, men jeg flyttet alt bort i fra dette, men det hjalp dessverre lite. Så jeg var innom lefdal og byttet til et tastatur og mus som koster 399kr og som hvertfall fungerer noen meter Var nok bare en feil med hele produktet vil jeg tro, selv om jeg ikke turte å prøvde det på ny igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå