Fjodorgrim Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Dennis Van Weeren har sluppet all info om sin "minimig" - Mini Amiga500 i en FPGA ... Se linken .. http://home.hetnet.nl/~weeren001/ Tviler på at dette er et prosjekt for noen vanlige dødelige elektronikk folk. Men håper at noen begynner å produsere den... Hadde vært kult. (Slik som C64 joysticken).. Lenke til kommentar
rozon Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 En utrolig oppgave da. Men det viser at det er skjedd en del nye ting med kretser siden Amiga 500 kom. Lenke til kommentar
arnljot Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 En utrolig oppgave da. Men det viser at det er skjedd en del nye ting med kretser siden Amiga 500 kom. 9178982[/snapback] noen som skjønner seg på tegningene så man kan få en deleliste? Tenkte å kjøpe inn delene, et ferdig klart pcb og så sette ut jobben til en kløktig kar. har funnet en sånn €20 per stk kort (€1 hvis man tar 1000 ;-)), som lager PCB fra gerber filene. Men aner ikke hvilke deler jeg trenger, hvor jeg skal kjøpe de eller hvem jeg kan kontakte for å mekke det sammen. Men jeg leter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå