Haddock Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Hei! Oppdaterte tråden så det ble litt mer oversiktlig, håper det blir mere respons av det. Jeg ønsker en ny telefon. Skal helst kjøpe brukt, så det er bruktpris jeg har listet opp nedenfor Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: (Ja/nei)- Nevn også hvor utdypende den bør være (Enkel/profesjonell). -GPRS: (Ja/nei). -EDGE: (Ja/nei) -Email klient:(Ja/nei). Form: -vanlig -Vekt: Ikke over kilo'n altså ikke så nøye på dette -"Støt/sprut/støv-sikker": Helst det Skjerm: Farge -Størrelse på skjerm : Gjennomsnittlig -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 400 og 800 kroner til rådighet. U/abonnement (Brukt) (Så ser vel etter mobiler med nypris på 1000-1500kr her) Diverse: -Merke: Helst Sony Ericsson, men er fleksibel -Kamera: Ja -Videokamera: Ja, helst det -Symbian: Vet ikke hva dette er en gang så har sikket ikke bruk for det... -Infrarød port: Ja/Nei -Blåtann (Bluetooth):ja -Internminne: Gjennomsnittlig for prisen jeg satte -Minnekort?:Ja/nei -MP3: Ja/nei -Radio:Ja/nei -UMTS: Vet ikke hva dette er heller så klarer meg sikker bra uten -Triband: Hm... Svært så lite jeg vet om mobiler da... Nei? -wLAN: Nei - Mulighet for GPS: Tja, kunne jo vært kjekt å ha - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: nei -Batterilevetid: Viktig Bruker vel mobilen mest til sms, har også hatt svært god nytte av kalender og div. planleggere og snedige funksjoner på min gamle Sony Ericsson T680. 3G tror jeg sjelden jeg ville ha brukt, så det er vel rom for å spare penger her vil jeg tro. Min gamle SE tålte derimot ikke å ligge i telt i noen netter, snakker litt fuktighet og kulde her, så hadde vært greit å fått tak i en mobil som tåler litt av det. Mvh Haddock Endret 4. august 2007 av Haddock Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Tråden oppdatert etter retningslinjene. Håper på bedre respons nå Lenke til kommentar
mobilmann Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 nokia 5500 sport eller nokia 5140 er gode mobiler begge er jo nokia å ikke SE men nokia mener jeg er bedere har hatt flest SE men de tre siste har vært nokia alle ha r hvert supre mobiler ellers kan du sjekke SE nye billig mobil k220i Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg ville anbefalt 5500, SE har egentlig ingen "røffe" tlfer. K750ien min tålte jo mye, mange fall fra 1,5 meter uten å ta mer skade enn noen småskrammer. 5140 ville jeg ikke anbefalt, tåler vann svært dårlig da den lekker inn gjennom høyttaler og mic-inngangene. Har den på jobben og må vell si at den er temmelig utdatert, dårlig skjerm, dårlig kamera og batteriet er ikke allverden. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Takk for svar! Fannt ikke noen rimelig 5500, så det ble en k750i, svært god batterilevetid hvertfall, og hvis den tåler en kakk så er jo det en pluss i margen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå