bjaa Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Går det ikke ann å få til gprs med netcom young talk? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Nei, desverre. Netcom har ikke åpnet for den muligheten. Litt dumt, siden det abb er det billigste og beste for meg, og at jeg har lyst på GPRS etter hvert. (Skifter vel abb neste gang jeg kjøper mob.) Lenke til kommentar
whaley Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Netcom har åpnet for GPRS trafikk på youngTALK nå, dette skjedde i forbindelse med lanseringen av MMS den 20.01. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Netcom har åpnet for GPRS trafikk på youngTALK nå, dette skjedde i forbindelse med lanseringen av MMS den 20.01. Jippi Hadde tenkt å kjøpe mobil snart så det er kjekt å vite. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Kan slenge inn her med det samme.. Hvis du av en eller annen merkelig grunn ikke får til å sende MMS etter at du har satt opp alt ifølge sidene til netcom (mms.netcom.no), er det ofte på grunn av at GPRS-opplegget ikke er helt satt opp til det.. slet med det samme selv, mulig det er fordi jeg har et halvveis gammelt abonnement.. Isåfall, ta en kjapp telefon til Netcom og be de sette opp GPRS for deg, så du får MMS-opplegget til å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå