Gå til innhold

Sitter fast i Dark Messiah (Spoiler)

Anbefalte innlegg

Dark Messiah er en positiv opplevelse til tider. Men enkelte aspekter ved spillet skuffer. Feks Bossene. At det finnes bare en korrekt måte å ta de ut på synest jeg er irriterende og var grunnen til at jeg la spillet på is.

Nå i ettertid tenker jeg tilbake på alle de artige opplevelsene jeg hadde med spillet. Feks. en lang og god kamp med en gjeng Goblins et stykke ut i spillet. En sekvens jeg spilte omigjen en haug med ganger. Goblins er bare helt utrolig gøy å sloss med.

Nå sitter jeg fast med den kjepesvære eddderkoppen som har kiddnappet hun søte dama jeg ikke husker hva heter. Hvordan tar jeg den ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Som personen over sa, flammer. Veldig effektivt.

Synes også det var bedre å slå edderkoppen i "rumpen". Altså bakerst, hvor den tjukke tingen stikker ut :p

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når du går inn mot hulen, så er det en avsats til høyre. Spring inn i hulen der og så kommer du dit. Edderkoppen vil da komme dit og det er bare å unngå slagene dens og slå når du har muligheten. Ildsverdet er det beste våpenet mot den.
Lenke til kommentar

Ja jeg klarte det nå. takker så mye for forslagene.

Spilte litt videre men det ble så lite engasjernede etterhvert når jeg kom til å tenke på hvor mye bedre Half Life 2 er scriptet og hvor mye bedre følelsen av å komme nær personene i HL2 er. Så jeg har lagt det på is igjen. :(

Er det foresten meningen at Duncan skal dø tilbake i den byen? Klarer ikke å hindre de beistene fra å ta livet av han.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja, det er det. Har hvertfall ikke klart å beksytte han lenge nok. Eller hvis man er god nok så klarer man vel å beskytte han en stund dog.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Ja jeg klarte det nå. takker så mye for forslagene.

Spilte litt videre men det ble så lite engasjernede etterhvert når jeg kom til å tenke på hvor mye bedre Half Life 2 er scriptet og hvor mye bedre følelsen av å komme nær personene i HL2 er. Så jeg har lagt det på is igjen.  :(

Er det foresten meningen at Duncan skal dø tilbake i den byen? Klarer ikke å hindre de beistene fra å ta livet av han.

9180904[/snapback]

Ja, ble litt skuffet over spillet jeg og, men en tanke slo meg, Oblivion med slåssekontrollene til Dark Messiah, hadde ikke det vært fantastisk? Jeg bare elsker måten å slåss på i DM, noe som var halve grunnen til jeg dro meg igjennom hele spillet det :D

Lenke til kommentar
Ja, ble litt skuffet over spillet jeg og, men en tanke slo meg, Oblivion med slåssekontrollene til Dark Messiah, hadde ikke det vært fantastisk? Jeg bare elsker måten å slåss på i DM, noe som var halve grunnen til jeg dro meg igjennom hele spillet det :D

9186220[/snapback]

Jah! det er jo hele opplevelsen omtrent. Helt fantastisk kampsystem. Digger følelsen jeg får rett etter en intens og lang kamp. Håper vireklig det kommer flere titler med lignendes kampsystem. Kanskje tilogmed en oppfølger med ny histore fra utviklerne. Nå har de jo god erfaring fra dette spillet og de bør vite hva som bør endrest og ikke endrest i en eventuell ny tittel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...