Patrol_33 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Her er 2 bilder jeg tok her om dagen når det var litt tåke ute. Synes svingen på brua gir en bra komposisjon. Og tåke stemning. Kritikk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Jeg likte det første bildet best, da det ga best inntrykk av stemingen. Nr. 2 ble litt mer ordinært. Nr. 1 burde kanskje vært rettet litt opp? Edit: Det er muligens litt lyst også. Kommer an på hva du ønsker. Tom Endret 30. juli 2007 av tomsi42 Lenke til kommentar
Cookiebird Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Lukter noe fantastisk i bilde 2. Hvis du hadde klart å få mindre fokus bakover, slik at det virker som om tåka omfavner litt mer av brua, og du kuttet bildet på en måte som hadde gjort at det virket som om den forsvant i venstre hjørne, hadde du absolutt hatt noe. Er en finurlig, og ikke minst fantastisk form på brua. Er liksom så leken der den svinger seg over bildet, tror jeg ville gjort litt mer ut av dette. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Enig med cookiebird. Skulle vært litt mindre fokus bakover. Kanskje det kunne blitt bra i svart/hvitt, siden det nesten allerede er det med tanke på de gråe omgivelsene. Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Det var ikke så dum ide å prøve å få brua til å forsvinne i tåka, skall se hva jeg får til utover dagen. Skall ta en titt på de alternative eksponeringene også kan hende det er mer tåke på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå