labri Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 hei jeg har en HP pavillion. siden jeg er helt ny i dette med kjøling o.l. er jeg ikke sikker på om viftene i HP'en er satt logisk/skikkelig opp. det er nemlig et utblås bak, en luftsjakt som går fra denne vifta til vifta ved prosessoren som blåser mot prosessoren - altså slik jeg ser det, oppstår det her et lavtrykk inne i luftsjakten som hindrer god luftstrømning. Jeg vurderte å bare fjerne sjakten, men tenkte det sikkert var best slik den var satt opp orginalt....? så var de MSN. Går det ann å sjekke hotmailen uten å sette av 5 ekstra min. ventetid om man har disabla MSN messenger? takk Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Har du åpna sjakta og sett om det er ei vifte der? Hvis det er det er jeg helt sikker på at den er satt til å suge luft, ikke blåse på kjøleren. Dette er nemlig en utbredt løsning blant slike ferdig-pc produsenter og har blant annet den fordelen at den er støysvak. Betviler sterkt at HP har gjort den feilen å montere 2 vofter i sjakt der de blåser i hver sin retning, på en pc som massepriduseres slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå