Haddock Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kan ikke logge meg på messenger'n lenger, får bare feilmeldingen : 8100030d Når jeg bruker den testfunksjonen i messenger ser jeg at det er et problem med vertsfilen, hva er dette? Hvis jeg trykker "reparer"-knappen skjer det heller lite og problemet blir ikke fikset. Har ikke brukt messenger på en god stund nå, og jeg installerte opera for ikke så lenge siden, kan det være at det er dette som skaper problemer? Husker ikke om jeg har brukt messenger etter installasjonen av opera. Har også installert en brannmur fra Norman, men messenger har åpen linje både utgående og inngående som jeg kan se. Har pløyd gjennom det meste av supportsider som msn har å by på, men kommer ingen vei. Har også installert messenger på nytt (versjon 8.1). Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Mvh Haddock Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Det kan være mange forskjellige feiler. IPen, Brannmuren, Internetttilkoplingen osv Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hadde samme problem, gikk bare tilbake til vanlig msn. Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Som jeg sier, det kan være mange forskjellige feil. Videre hjelp får kanskje ved å ta ScreenShoot og vise oss bilde? Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Problemet ordna seg plutselig i dag... Skjønner ingenting, har ikke gjort noe spesielt med problemet egentlig. Mulig det bare var noe feil med nettet mitt en periode. Funker ihvertfall som før nå Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Huskeri kke feilmeldingen or sperring, men kanskje noen har fryst kontoen din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå