darko77 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Heisann! Skal til innkjøp av 24-tommer og valget står altså mellom disse to skjermene fra BenQ. De har så å si de samme spesifikasjonene og begge har fått meget gode kritikker. FP241VW er 1000-1500 kr dyrere, men ser til gjengjeld penere ut (er en av de peneste skjermene jeg har sett). Om denne skjermen er like bra eller bedre enn den billigere FP241W, er jeg villig til å legge i de ekstra pengene for den nydelige designen. Men spørsmålet er altså om denne dyrere skjermen faktisk kan måle seg med sin billigere lillebror, som har fått helt utrolige kritikker (10 av 10 i alle kategorier på trustedreviews.com, f.eks). Noen som har noen erfaringer på dette? På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Filla Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Virker for meg som om det spesielle designet er det som utgjør prisforskjellen her. Om det er verdt pengene.... er det bare du som kan svare på. Her er de forresten. (husk å legge inn link når du spør om HW) Lenke til kommentar
martbo Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
darko77 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Virker for meg som om det spesielle designet er det som utgjør prisforskjellen her. Om det er verdt pengene.... er det bare du som kan svare på. Her er de forresten. (husk å legge inn link når du spør om HW) 9177546[/snapback] Takk for svar! Ser du fremdeles er aktiv og hjelpsom, Filla! Husker det var du som var til god hjelp også forrige gang jeg lurte på noe. Så takk igjen! Noen andre som har en mening? Skulle gjerne hatt litt mer input her. Endret 31. juli 2007 av darko77 Lenke til kommentar
HAG Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 VW'en har "perfectmotion" W'en har ikke denne finessa, fikk en FP241W-Z for noen dager siden, har brukt den 3-4 timer så langt, må ta og lese"boka", eller så må eg hente solbrillene - den har rikelig lys.. Gikk for W-Z modellen til BenQ pga. Pivot mulighet, HDM inngang ved siden av DVI..."lekte" litt med pivot på min 20" LaCie når den kom i hus, veit ikke hvordan det blir med 24"'eren, det blir ei høy side.. Lenke til kommentar
darko77 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) VW'en har "perfectmotion" W'en har ikke denne finessa, fikk en FP241W-Z for noen dager siden, har brukt den 3-4 timer så langt, må ta og lese"boka", eller så må eg hente solbrillene - den har rikelig lys.. Gikk for W-Z modellen til BenQ pga. Pivot mulighet, HDM inngang ved siden av DVI..."lekte" litt med pivot på min 20" LaCie når den kom i hus, veit ikke hvordan det blir med 24"'eren, det blir ei høy side.. 9182872[/snapback] Leste litt om "perfectmotion", men er litt usikker på nytteverdien. Hørt noe om det? Og pivotfunksjonen bruker du kun for å lese lange dokumenter, eller? PS: Noen forskjell på W og W-Z? Syns de så helt like ut... Endret 31. juli 2007 av darko77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå