Gå til innhold

Ny versjon av PSP? Div spm

2bb1

Anbefalte innlegg

Hei, min nevo har en PSP som jeg falt pladask for. Dette er en helt suveren portabel dings. Min niese har en Nintendo DS som er kjempekjekk den ogsaa, men den er kanskje litt mer "barnslig".

Anyway, har hort rykter om at det skal komme en ny PSP snart, som er litt tynnere. Finnes det annen informasjon om denne nye versjonen? (Om det i det hele tatt vil komme en ny versjon). :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hei, min nevo har en PSP som jeg falt pladask for. Dette er en helt suveren portabel dings. Min niese har en Nintendo DS som er kjempekjekk den ogsaa, men den er kanskje litt mer "barnslig".

Anyway, har hort rykter om at det skal komme en ny PSP snart, som er litt tynnere. Finnes det annen informasjon om denne nye versjonen? (Om det i det hele tatt vil komme en ny versjon). :)

9176467[/snapback]

PsP light

Lenke til kommentar

Tror den nye PSP'en skal komme så tidlig som september(?) hvis ikke husker feil..

Vet ikke hvordan det er med homebrew og den nye PSP'en, om du ikke kan ha homebrew på den så ville jeg ha kjøpt den gamle, eller ventet til det exploit til den nye PSP'en.

Lenke til kommentar

Tror dessverre du ikke bare kan kopiere spillet, for da kunne man vel kopiert mange og gitt til kamerater o.l.? (Som forøvrig hadde vært kanonbra :wee:)

Er det mulig å chippe en PSP? Slik at man kan legge inn spill på minnekortet eller hva det blir?

Lenke til kommentar

Du glemte å ta med PSone emulatoren! det er jo det alle beste med iallefall min PSP! :)

Eneste som har fått meg til å plukke den opp på 5-6 måneder.. bortsett fra litt småfikling med å legge inn ny custom firmware og testing av litt homebrew innimellom.. :)

Edit:

Kan også legge til at jeg spiller masse DS fortiden... (det er mulig det er pga at jeg fikk den for litt over en uke siden..) og, vil ikke kalle den bare barnslig nei.. :)

Endret av Sigurd_m
Lenke til kommentar

Det er ihvertfall ingen stor grunn til å vente på den nye PSP'n. Vi alle veit hvordan Sony er til å lansere da de lover, og den kommer garantert ikke til å komme ut i år. Hvis den gjør det, blir jeg sjokkert! :)

Uansett, det eneste som er nytt med den er jo noen få ting. TV output? Skal vi liksom se UMD filmer på TV'en? Da er det like greit å kjøpe en vanlig DVD. Bruke TV'en som skjer når vi spiler? Da mener jeg at PSP'n mister den siste P'en. Den blir da ikke Portable lenger..

Hele vitsen med PSP er jo at man faktisk skal kunne dra den med seg overalt, og kunne spille.. :)

Men det kan jo være litt kult i grunn. Men jeg tror ikke dette er en god nok grunn til å oppgradere fra den gamle.

Hvis du har lyst på en PSP nå, kjøp den som er i butikkene nå. Det er ingen grunn til å vente på den nye! Men hvis du tror du vil ha nytte for en TV ouput, og litt diverse småtteri, kan du jo vente da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...