2bb1 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei, min nevo har en PSP som jeg falt pladask for. Dette er en helt suveren portabel dings. Min niese har en Nintendo DS som er kjempekjekk den ogsaa, men den er kanskje litt mer "barnslig". Anyway, har hort rykter om at det skal komme en ny PSP snart, som er litt tynnere. Finnes det annen informasjon om denne nye versjonen? (Om det i det hele tatt vil komme en ny versjon). Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hei, min nevo har en PSP som jeg falt pladask for. Dette er en helt suveren portabel dings. Min niese har en Nintendo DS som er kjempekjekk den ogsaa, men den er kanskje litt mer "barnslig". Anyway, har hort rykter om at det skal komme en ny PSP snart, som er litt tynnere. Finnes det annen informasjon om denne nye versjonen? (Om det i det hele tatt vil komme en ny versjon). 9176467[/snapback] PsP light Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Hjertelig takk for mye nyttig informasjon Regner med den nye versjonen vil koste tett oppunder 2000 kroner, og vil vel komme her rundt juletider? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Tror den nye PSP'en skal komme så tidlig som september(?) hvis ikke husker feil.. Vet ikke hvordan det er med homebrew og den nye PSP'en, om du ikke kan ha homebrew på den så ville jeg ha kjøpt den gamle, eller ventet til det exploit til den nye PSP'en. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Hva er homebrew og exploit? Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Vurderer å kjøpe denne, Noen som har anelse om det er mulig å brenne spillene? Har litt lite lyst å drasse rundt på masse orginaler som jeg garantert klarer å ødelegge. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Tror dessverre du ikke bare kan kopiere spillet, for da kunne man vel kopiert mange og gitt til kamerater o.l.? (Som forøvrig hadde vært kanonbra ) Er det mulig å chippe en PSP? Slik at man kan legge inn spill på minnekortet eller hva det blir? Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Har det vært mulig på forge PSP(orginalen) å kopiere spill? Den har jo ikke akkurat blitt revulosjonerende oppgradert akkurat. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Les dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=772480 Noe du kan gjøre med PSP er å spille SNES, Nintendo 64, bruke PSP som fjernkontroll, spille hjemmelagde spill, spille backup av spill +++ Men for å gjøre dette må du først gjøre noe med PSP.. Og hvordan står alt i linken jeg ga deg oppe. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Du glemte å ta med PSone emulatoren! det er jo det alle beste med iallefall min PSP! Eneste som har fått meg til å plukke den opp på 5-6 måneder.. bortsett fra litt småfikling med å legge inn ny custom firmware og testing av litt homebrew innimellom.. Edit: Kan også legge til at jeg spiller masse DS fortiden... (det er mulig det er pga at jeg fikk den for litt over en uke siden..) og, vil ikke kalle den bare barnslig nei.. Endret 31. juli 2007 av Sigurd_m Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det er ihvertfall ingen stor grunn til å vente på den nye PSP'n. Vi alle veit hvordan Sony er til å lansere da de lover, og den kommer garantert ikke til å komme ut i år. Hvis den gjør det, blir jeg sjokkert! Uansett, det eneste som er nytt med den er jo noen få ting. TV output? Skal vi liksom se UMD filmer på TV'en? Da er det like greit å kjøpe en vanlig DVD. Bruke TV'en som skjer når vi spiler? Da mener jeg at PSP'n mister den siste P'en. Den blir da ikke Portable lenger.. Hele vitsen med PSP er jo at man faktisk skal kunne dra den med seg overalt, og kunne spille.. Men det kan jo være litt kult i grunn. Men jeg tror ikke dette er en god nok grunn til å oppgradere fra den gamle. Hvis du har lyst på en PSP nå, kjøp den som er i butikkene nå. Det er ingen grunn til å vente på den nye! Men hvis du tror du vil ha nytte for en TV ouput, og litt diverse småtteri, kan du jo vente da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå