Gå til innhold

Bruker du narkotika?

Zappza

Bruker du narkotika?  

1 146 stemmer

1. 1. Bruker du narkotika?

• Ja, bruker hasj (cannabis)
      54
    • Ja, bruker både hasj og tyngre stoffer
      23
    • Ja, bruker tyngre stoffer (amfetamin o.l.)
      15
    • Ja, har prøvd hasj
      69
    • ja, har prøvd hasj og tyngre stoff
      20
    • Nei
      965

Anbefalte innlegg

Dette er svada fra ende til annen. Det er direkte misvisende. Ingen tripper over ved bruk av fleinsopp [....] propaganda.

Nei men kjære deg. Jeg har da ikke påstått noe som helst. Jeg skriver jo at NOEN faktisk kan tippe over, har sett dem selv både før og etter. Om de, som du skriver, har anlegg for det er da ikke noe jeg kan vite noe om? Ikke du heller for den saks skyld. Propaganda?? Nei, nå må du gi deg. Er det noen som driver propaganda må det være alle dere som hardnakket påstår at alt dopet de selv bruker er ufarlig. Også alltid stille det til sammenligning med noe annet.

Men som jeg sier.. jeg bryr meg fint lite om hva du putter i deg så lenge det ikke går ut over andre enn deg selv. Lykke til med å finne deg selv.. på flein. :rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei men kjære deg. Jeg har da ikke påstått  noe som helst. Jeg skriver jo at NOEN faktisk kan tippe over, har sett dem selv både før og etter. Om de, som du skriver, har anlegg for det er da ikke noe jeg kan vite noe om? Ikke du heller for den saks skyld. Propaganda?? Nei, nå må du gi deg. Er det noen som driver propaganda må det være alle dere som hardnakket påstår at alt dopet de selv bruker er ufarlig. Også alltid stille det til sammenligning med noe annet.

Men som jeg sier.. jeg bryr meg fint lite om hva du putter i deg så lenge det ikke går ut over andre enn deg selv. Lykke til med å finne deg selv.. på flein. :rofl:

9470871[/snapback]

Ok, kanskje et litt ovedrevet bruk av ordet.

Hvis du setter deg litt mer inn i stoffet og faktisk tilegner deg litt kunnskap, så kanskje du får opp øya litt. Som en annen sa her, så vil psykoaktive, psykedeliske substanser få en medisinsk status. De er allerede i gang med flere eksperimenter. Det handler ikke først og fremst om å "finne seg selv", men læren om menneskets sinn. Vi vet utrolig lite om hjernen og dens kompleksitet. Det er ikke snakk om å ruse seg som så mange uvitende sjeler tror. Her det snakk om vitenskap.

Ser du ikke nytteverdien i dette?

Lenke til kommentar

Mulig det er som du sier. Jeg vet ikke noe om sånt. Om psykoaktive, psykedeliske substanser vil få en slik medisinsk status vet jeg heller ikke noe om. Men det jeg vet er at jeg aldri i verden hadde tatt medisiner om jeg ikke var syk. Men jeg sier det igjen så det ikke er noen tvil. For min del kan du gjøre som du vil. Og du må da også kunne akseptere at det er flere som ikke vil gjøre som deg?

Lenke til kommentar

Hvor finner vi den verste rusmisbruket i dag? Jo, det er blant mennesker som får medisin pr. resept, produsert av legemiddelindustrien.

Du har en sunn innstilling ihvertfall, "Er man ikke syk, så ikke ta medisiner" (uavhengig av klassifisering). Og det er helt klart at jeg aksepterer at andre ikke vil gjøre som meg. Mente det ikke sånn, overhodet.

Endret av empatiy
Lenke til kommentar
Hvor finner vi den verste rusmisbruket i dag? Jo, det er blant mennesker som får medisin pr. resept, produsert av legemiddelindustrien.

9471289[/snapback]

Jeg tviler ikke, pinsomt enkelt å manipulere legen til å få ut 60 gode piller i måneden som 15 åring!(harfått i ett år nå, men så sover jeg 2 timer eller ikke i det hele tatt om natta uten piller)

Lenke til kommentar

9471289[/snapback]

Jeg tviler ikke, pinsomt enkelt å manipulere legen til å få ut 60 gode piller i måneden som 15 åring!(harfått i ett år nå, men så sover jeg 2 timer eller ikke i det hele tatt om natta uten piller)

9472642[/snapback]

jeg syns det er mye bedre med en liten "nattings" enn benzoer for og få sove (regner med at det er det du får ettersom man ikke trenger resept for vanlige sovepiller)

Lenke til kommentar
jeg syns det er mye bedre med en liten "nattings" enn benzoer for og få sove (regner med at det er det du får ettersom man ikke trenger resept for vanlige sovepiller)

9496502[/snapback]

Hva legger du i "vanlige" sovepiller?

Det eneste jeg får til å sovne på er nemlig reseptbelagt

Lenke til kommentar
Kjedelig da? Ta piller for å få sove hver natt? Blir du ikke surrete av det?

9496530[/snapback]

litt av poenget mitt

9496502[/snapback]

Hva legger du i "vanlige" sovepiller?

Det eneste jeg får til å sovne på er nemlig reseptbelagt

9496519[/snapback]

melatonin for eksempel (eneste jeg kommer på i slengen)

Lenke til kommentar
Kjedelig da? Ta piller for å få sove hver natt? Blir du ikke surrete av det?

9496567[/snapback]

Bare hvis du holder deg våken, normale folk sovner lenge før rusen kicker inn. Jeg har så grusomme soveproblemer at jeg sitter dopa før jeg sovner noen ganger. Noen ganger sovner jeg med en gang.

Melatonin er ikke ne gang godkjent i norge... Hadde jeg fått det så hadde jeg vært glad. trygla legen om det men nei... Jeg er visst ikke kandidat for det :thumbdown:

9496600[/snapback]

Jeg fikk det med en gang, var ikke spørsmål engang.

Lenke til kommentar
melatonin for eksempel (eneste jeg kommer på i slengen)

9496567[/snapback]

Melatonin er ikke ne gang godkjent i norge... Hadde jeg fått det så hadde jeg vært glad. trygla legen om det men nei... Jeg er visst ikke kandidat for det :thumbdown:

9496600[/snapback]

Er det ikke bare og bestille det fra ett annet EUS land der det er lovelig? litt på kanten menmen, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...