hYLeAPe Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Heisann Jeg lurer på om noen har erfaring med musematter til Logitech G5. Eneste kriterie er at netshop må ha den. Eller er det akkurat samme hvilken matte det er bare den er presis og fungerer godt med G5 Takker for innspill Lenke til kommentar
presets Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 HeisannJeg lurer på om noen har erfaring med musematter til Logitech G5. Eneste kriterie er at netshop må ha den. Eller er det akkurat samme hvilken matte det er bare den er presis og fungerer godt med G5 Takker for innspill 9176215[/snapback] Steelpad 5L Fungerer perf med nye G5 Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 funk sin f10.s fungerer også meget bra Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Hadde tenkt litt på Steelpad 5L, men den hadde ikke netshop...men jeg trur expert hadde tilbud for 299,- så jeg trur jeg slår til hehe Lenke til kommentar
presets Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Tror de også selger den på Spaceworld for 280 spenn eller noe.. Men anyways.. GODT KJØP sier jeg bare Den er deeeeilig <3 Lenke til kommentar
superninja Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Steelpad 5L er perfekt, den er solid, musa sklir perfekt, det er lett å halde musa i ro, og ta små bevegelsa, musematta sklir aldri, så har du plass så løp å kjøp! Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 jeg var inne på dette tidligere. Noen som har erfaringer med G5 og IceMat (glass)? Synes de ser så lekret ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå