per0 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Tenker på å kjøpe denne, men er det noen andre spillere på markede som har en såpass stor lagringsplass? Eller noe rundt det... En kamerat som har denne i 60 gb og det virker som en bra spiller som tåler en god støyt. Han har mistet den 100 ganger i bakken og den funker like bra. innspill? Jeg trenger også et headset og har sett på et creativity som de har på komplett, noen andre som er bra? Har tregt nett her så får ikke funnet link til det.. Lenke til kommentar
per0 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Noen annen spiller som har bedre lydkvalitet? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hvis du velger iPod får du ikke radio, diktafon og den henger etter konkurrentene når det gjelder specs. Den har ikke noe bra lydkvalitet, ikke spesielt bra skjerm, iTunes, nesten alle videoer må konventeres for å fungere på iPod, støtter få filformater, og har ikke egendefinert EQ. Lenke til kommentar
per0 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Fant en sånn test på hw, sto at jeg burde gå for Creative Zen Vision:M 60gb. Ingen andre forslag? Ang hodetelf. har jeg vurdert Koss Headset PortaPro, men syns det var så lett at det lugget. Regner med å gå for dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=308149 Jeg trenger også et bluetoth headsett, skal ha Jabra BT620S om ingen andre har noen forslag. Er til nokia n73. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hqene er smoothe så anbefaler de ja. Men iPoden er ikke like stor som Creativen. Til Nokia anbefaler jeg Bh-900 ganske stilig headset og god lyd. Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har 60GBen selv. Veldig solid, men skjermen er som smør. Dvs at det skal ikke mye mer enn et hårstrå til for å lage riper i skjermen. Nå er min skjerm stappfull av riper så nå er det ikke så nøye, men kan tro jeg skrek når den første lille ripen kom i 4000kroners-investeringen. Mao kjøp slik et usexy silikon-cover hvis du kjøper iPod og vil beskytte den. iPoden blir veeeeelding treig i menyen når man har stappet den full med stash. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er det noen som har noe peiling på når neste nye mp3-spillere kommer? Er spesielt sugen på en Creative spiller med mer enn 60 gb. Kjipt å kjøpe vision m 60gb om det kommer en større og nyere snart liksom Lenke til kommentar
SRD Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Er det noen som har noe peiling på når neste nye mp3-spillere kommer? Er spesielt sugen på en Creative spiller med mer enn 60 gb. Kjipt å kjøpe vision m 60gb om det kommer en større og nyere snart liksom 9230281[/snapback] Tror ikke det er så alt for lenge til det kommer nye spillere. iAudio tror jeg kommer først siden X5 ikke lengre likker i prislistene til nettbutikkene. Det har også blitt lansert 1.8" hardisker på 120GB, så ikke bli overrasket om det kommer spillere med 120 GB snart. Det begynner å bli en stund siden Creative Zen Vision:M, Ipod Video og iAudio X5 ble lansert. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Hvis du velger iPod får du ikke radio, diktafon og den henger etter konkurrentene når det gjelder specs. Den har ikke noe bra lydkvalitet, ikke spesielt bra skjerm, iTunes, nesten alle videoer må konventeres for å fungere på iPod, støtter få filformater, og har ikke egendefinert EQ. 9180694[/snapback] Ok radio er kanskje er stort savn, men diktafon? Hvem trenger egentlig det? Og iPod har faktisk ganske bra lydkvalitet sammenlignet med konkurrentene. Den har faktisk en ganske overlegen Wolfson DAC. Og bare så det er sagt, så støtter iPod flere lydformater enn Zen Vision:M. Endret 13. august 2007 av dir3 Lenke til kommentar
SRD Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hvis du velger iPod får du ikke radio, diktafon og den henger etter konkurrentene når det gjelder specs. Den har ikke noe bra lydkvalitet, ikke spesielt bra skjerm, iTunes, nesten alle videoer må konventeres for å fungere på iPod, støtter få filformater, og har ikke egendefinert EQ. 9180694[/snapback] Ok radio er kanskje er stort savn, men diktafon? Hvem trenger egentlig det? Og iPod har faktisk ganske bra lydkvalitet sammenlignet med konkurrentene. Den har faktisk en ganske overlegen Wolfson DAC. Og bare så det er sagt, så støtter iPod flere lydformater enn Zen Vision:M. 9272597[/snapback] Diktafon er veldig greit å ha. Det kan brukes til å ta opp telefonsamtaler, bruke det til å lese inn viktige ting du skal huske, ta opp møter/forelesninger. Jeg vet om musikere som bruker billige mp3-spillere til å ta musikken de spiller, slik at de husker hvordan sange de har laget er. Stemmer nok at den støtter flere lydformater enn ZVM, men jeg tenkte på video formater. Og ZVM støtter flere "normale" fomater. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hvis du velger iPod får du ikke radio, diktafon og den henger etter konkurrentene når det gjelder specs. Den har ikke noe bra lydkvalitet, ikke spesielt bra skjerm, iTunes, nesten alle videoer må konventeres for å fungere på iPod, støtter få filformater, og har ikke egendefinert EQ. 9180694[/snapback] dette stemmer ikke helt. ved hjelp av et plugin kan Winamp fint brukes til dette. jeg gjør det selv om slipper dermed å ha møkkaprogrammet iTunes på maskinen. Jeg har selv hatt 30 GB utgaven og er relativt fornøyd med det. savner radio på den med det kan en løse ved å kjøpe ekstra "dings" en fester på undersiden. Det samme gjelder diktafon. det som trekker mest ned er at en må konvertere all video før det overføres. ikke alle lydformater et støttet så det er sagt (kun Apple sine lydformat er støttet). Skjermen synes jeg fungerer veldig bra med bilder og video og jeg ble nesten overrasket over hvor bra denne er. når det gjelder lydkvaliteten er iPoden kraftig nok til å drive store øretelefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå