janosch Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Har forsøkt å få tak i et nettverkskort til Toshiba 200 CDS. Kjøpte et kort hos komplett data, de mente det ville passe - et PCMCIA kort, er det ikke det det heter? Uansett, kortet passet ikke inn i sloten på den gamle toshibaen engang. Returnerte kortet til komplett (i bergen), og etter å ha prøvd å trykke kortet inn så ga ekspeditøren opp han også. En kunde mente at Toshiba krevde egne kort, han mente xircom laget noe som passet. Toshibaen har annerledes spor enn andre maskiner (tydeligvis) for kortet kan ikke presses inn. Noen som vet hvilken type nettverkskort jeg skal ha, hvor jeg får tak i det eller hvor jeg kan/bør henvende meg? Mvh, Jan Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 http://www.toshiba.com/ Toshiba har jo egne sider så det er jo bare å ta en titt på spesifikasjoner/sende en mail og sjekkke produktnavn (f. eks. isa, pci agp alt er porter men navnene er forskjellig så sjek om det heter noe annet en pcmcia) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå