Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Master-IT er konkurs

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått klare indikasjoner på at daglig leder, styre og revisor har fratrådt sine stillinger i Masterminds i dag, samt at samtlige ansatte har blitt sagt opp. Synes som om de går ned med mann og mus.

Investorne kaster dog ikke bort tiden, de samme aktørene har etablert selskapet "Spranget". Fritt fra deres egne nettsider (www.spranget.no) om seg selv:

Om Spranget

Vår visjon er "å hjelpe våre kunder med å oppnå gevinster i forbindelse med bruk av teknologi fra Microsoft".

Spranget (org.nr. 991 87 2094) ble startet av tidligere ansatte i Masterminds AS. Vi er i dag 17 ansatte hvor brorparten er konsulenter og utviklere med bred og lang erfaring innenfor vårt teknologiområde.Vårt hovedfokus dreier seg rundt Microsoft Sharepoint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg fått klare indikasjoner på at daglig leder, styre og revisor har fratrådt sine stillinger i Masterminds i dag, samt at samtlige ansatte har blitt sagt opp. Synes som om de går ned med mann og mus.

Investorne kaster dog ikke bort tiden, de samme aktørene har etablert selskapet "Spranget". Fritt fra deres egne nettsider (www.spranget.no) om seg selv:

Om Spranget

Vår visjon er "å hjelpe våre kunder med å oppnå gevinster i forbindelse med bruk av teknologi fra Microsoft".

Spranget (org.nr. 991 87 2094) ble startet av tidligere ansatte i Masterminds AS. Vi er i dag 17 ansatte hvor brorparten er konsulenter og utviklere med bred og lang erfaring innenfor vårt teknologiområde.Vårt hovedfokus dreier seg rundt Microsoft Sharepoint.

Sharepoint er vel noe av det hotteste i konsulentbransjen for tiden, så ikke et dumt område å satse på..

Lenke til kommentar
Vel, det var nå hovedfokus for Masterminds også...

Poenget mitt var vel egentlig ikke deres valg av teknologi, men at ledere som ikke engang har fått konkursboet avklart allerede er i ferd med å etablere ett nytt selskap. Jeg kjenner ikke til hvor mange millioner kreditorene ikke vil få igjen, men det skal ikke forundre meg om det er tosifret.

Og så slipper lederne bare alt sammen, rasker med seg kun aktiva (de ansatte) og drar igang på nytt. Dette er "dirty".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...