Mumiene Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 1:Hei på dere jeg bare lurer på hvordan/hvor jeg finner de bakgrunnssiden så ligger i Macromedia Dreamweaver MX 2:Og så lurer jeg på hvordan jeg får lagret den hovedsiden som Index.html med 3 rammer PS Jeg fikk det helt fint til med Front Page men det vil jeg vekk fra på grunn av at Macromedia Dreamweaver MX virker MYE bedre og har masse mer muligheter Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det er mye bedre, og blahblahblah, men du greier ikke bruke det..? Javel. (Gidder ikke starte opp Dreamweaver MX for å sjekke på problemet ditt, men er det ikke noen hjelpe-filer eller sånt du kan se på..? Har ikke brukt frames på... Sikkert et halvt år. Minst. Huske jeg brukte iframes i jula, men...) Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Jo bruke det får jeg til siden er nesten ferdig men jeg slitter men og finne den rette bakgrunnen Lenke til kommentar
Buddy Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 å lage et frameset med mx kan vel ikke bli enklere enn med mx framsetett lagrer du som index.html, dersom det er den siden du ønsker skal starte opp. For å få alternativet under "file - save frameset as" må du ha fremme menyen frames og marker hele framesettet windows - other - frames Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Det er ikke framsett jeg er på jakt etter men i Frontpage er det noe så heter TEMA så inneholder en del bakgrunner og da er mitt spørsmål hvor i MD MX er det Ellers takk for at dere svarer Lenke til kommentar
pumpy Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det nærmeste du kommer "Tema" i Dreamweaver MX er "Set Color Scheme..." under menyen "Commands". Ellers kan du legge til en CSS stil til siten via "File --> New" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå