Gå til innhold

Har Canon linser, fikk lyst på nikon..

Anbefalte innlegg

Solgte mitt D20 for å kjøpe et nytt kamera... har 2 linser til canon liggende i skapet, en 105 macro og en 10-20... Planen var å kjøpe canon igjen, men har i grunnen lyst på nikon. Lite dilemma..selge og bytte ut i nikon linser ?

D200 som står på ønskelisten, har vært fornøyd med canon, men lyst å prøve noe annet...

Ren idioti ? :hmm:

(Kanskje teit spørsmål i og med at det bare er et spørsmål om $, men jeg ser ikke poenget i å kjøpe D30 akkurat nå...)

Trenger litt psykologisk hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo vente et par uker på en etterfølger til 30D da, selvsagt er ingenting sikkert, men det ligger vel i kortene at den kommer om kort tid, det spekuleres i rundt 20. august. I følge en på Foto&Video trodde han at det kom til å bli en solid oppgradering.

Lenke til kommentar
Du kan jo vente et par uker på en etterfølger til 30D da, selvsagt er ingenting sikkert, men det ligger vel i kortene at den kommer om kort tid, det spekuleres i rundt 20. august. I følge en på Foto&Video trodde han at det kom til å bli en solid oppgradering.

9175621[/snapback]

oi.. det har jeg ikke hørt noe om, men hvis det kommer en oppgradering på D30 så venter jeg selvsagt ! har ikke hørt noe om det før du nevner d.. Takker :thumbup:

Lenke til kommentar

I og med at du har 2 brukbare Canon objektiver, så er det nok mest økonomisk å bli i Canon leiren.

Som det allerede er nevnt, så kommer sannsynligvis noe nytt fra Canon om ca 3 uker.

Hva var det med 20D som du ikke likte ? Ettersom du solgte den, mener jeg.

Tom

Lenke til kommentar
no heiter det forøvrig 30d og ikkje d30.  :thumbup:

9175664[/snapback]

Går ofte litt i surr med de modellnavnene :)

Likte kameraet.. ikke så masse å utsette på det. Var litt for rask i avtrekkeren når jeg så 30 modellen var kommet. Trodde det var litt større oppdatering enn det var.. angrer litt nå :hmm: men men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...