Øyvind€ Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Solgte mitt D20 for å kjøpe et nytt kamera... har 2 linser til canon liggende i skapet, en 105 macro og en 10-20... Planen var å kjøpe canon igjen, men har i grunnen lyst på nikon. Lite dilemma..selge og bytte ut i nikon linser ? D200 som står på ønskelisten, har vært fornøyd med canon, men lyst å prøve noe annet... Ren idioti ? (Kanskje teit spørsmål i og med at det bare er et spørsmål om $, men jeg ser ikke poenget i å kjøpe D30 akkurat nå...) Trenger litt psykologisk hjelp Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Du kan jo vente et par uker på en etterfølger til 30D da, selvsagt er ingenting sikkert, men det ligger vel i kortene at den kommer om kort tid, det spekuleres i rundt 20. august. I følge en på Foto&Video trodde han at det kom til å bli en solid oppgradering. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Hva med et 350D mens du venter på at Canon lanserer oppfølger til 30D? Skjer vel noe i august vil jeg tro. De objektivene du har er jo ikke akkurat å kjimse av ... Edit: Rettet D30 til 30D. Takk, Dr. Tannkrem. Endret 30. juli 2007 av Linuxguru Lenke til kommentar
Øyvind€ Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Du kan jo vente et par uker på en etterfølger til 30D da, selvsagt er ingenting sikkert, men det ligger vel i kortene at den kommer om kort tid, det spekuleres i rundt 20. august. I følge en på Foto&Video trodde han at det kom til å bli en solid oppgradering. 9175621[/snapback] oi.. det har jeg ikke hørt noe om, men hvis det kommer en oppgradering på D30 så venter jeg selvsagt ! har ikke hørt noe om det før du nevner d.. Takker Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 I og med at du har 2 brukbare Canon objektiver, så er det nok mest økonomisk å bli i Canon leiren. Som det allerede er nevnt, så kommer sannsynligvis noe nytt fra Canon om ca 3 uker. Hva var det med 20D som du ikke likte ? Ettersom du solgte den, mener jeg. Tom Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 no heiter det forøvrig 30d og ikkje d30. Lenke til kommentar
Øyvind€ Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 no heiter det forøvrig 30d og ikkje d30. 9175664[/snapback] Går ofte litt i surr med de modellnavnene Likte kameraet.. ikke så masse å utsette på det. Var litt for rask i avtrekkeren når jeg så 30 modellen var kommet. Trodde det var litt større oppdatering enn det var.. angrer litt nå men men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå