Gå til innhold

Supertipperen - trenger hjelp til å finne igjen

Anbefalte innlegg

For noen år siden(?) husker jeg det stod i Dagbladet eller VG på nett om en person som hadde skrevet noen nøyaktige resultater på et forum i forkant av en fotballkamp, med nøyaktig hvilket minutt målene skulle komme og hele greia. Han fikk helt rett i det han skrev, og det ble store tumulter om det. Det eneste jeg husker er at det var en utlending (kanskje fra England?). Noen som kan hjelpe meg finne igjen artikkelen om vedkommede?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker det veldig godt faktisk, har googlet etter artikkelen, men finner den ikke.

Det var liverpool som slo et annet premier league lag 8-0 i fa cupen eller noe, Riise scoret på en kanon husker jeg.

Husker da også i etterkant at det sto om en mann som gjettet at Morientes skulle score hattrick i hvilke minutter osv. utrolig at jeg husker det.... :roll:

Skal lete mer.

Hvorfor vil du finne det egentlig?

Lenke til kommentar
Husker det veldig godt faktisk, har googlet etter artikkelen, men finner den ikke.

Det var liverpool som slo et annet premier league lag 8-0 i fa cupen eller noe, Riise scoret på en kanon husker jeg.

Husker da også i etterkant at det sto om en mann som gjettet at Morientes skulle score hattrick i hvilke minutter osv. utrolig at jeg husker det.... :roll:

Skal lete mer.

Hvorfor vil du finne det egentlig?

9176130[/snapback]

trur det var da de slo et lag 7-0 det var birmingham de spilte mot,er flere som har gjettet sånn f.eks at alonso skulle score fra over midtbanen, han gjorde det den kampen også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...