tx Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ser at det er flere her inne som opplever at ny bil ankommer forhandler med mangler i henhold til bestilt ekstrautstyr. Jeg har bestilt Titanium X og ser nå at regnsensor som var standard utstyr når jeg bestilte den ikke er det lengre. Er det noen av dere som får kompensasjon for dette? Slik jeg har forstått så er det ikke mulig å ettermontere, skulle gjerne hatt regnsensor... Er det noen flere feil i utstyrslisten enn regnsesor? Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg bestilte Astra 150hk Turbodiesel med alt utstyr, regnsensor var standard når jeg bestilte men siden jeg ventet 8 måneder fra bestilling til bilen kom så hadde det blitt ekstrautstyr. Bestilte også med flyttbart baksete, men det var det heller ikke når bilen kom. Fikk gratis metallic lakk og årsavgift som kompensasjon - ville egentlig ikke ha det for det bakes jo allikevel inn i finansieringen. Ville bestille ny bil, men forhandler var ikke særlig villig til å beholde bilen (siden det var så mye utstyr på den) og jeg var ikke villig til å vente i 8 nye måneder for at en ny bil skulle komme. (Den lange ventetiden var pga at det ikke var motorer nok til produksjonen). Det er noe møkk når sånnt skjer. Vet ikke om andres erfaringer med dette. Lenke til kommentar
tx Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Ja det er kjipt, man vil jo ikke vente x antall mnd på ny bil. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ja det er kjipt, man vil jo ikke vente x antall mnd på ny bil. 9175598[/snapback] Det er en laaaaang tråd der denne bilen diskuteres og jeg er sikker på at du får best hjelp med dine spørsmål der... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=760615 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå