Cell_v14 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg personlig syns de er geniale. Personlige favoritter er vel: Dawn of the dead (1979) 28 dager senere 28 uker senere Land of the Dead Shawn of the Dead (artig den ja^^) Dawn of the Dead remake Night of the Living Dead Day of the Dead Kommer 2 nye Zombie filer. Day of the Dead og Diary of the Dead, men George A. Romero regiserer bare Diary. Day ser ut til å bli på en måte en Prequel til den gamle Day of the Dead, enten det eller sidehistoire eller fortsettelse (syns synd i dem når de kommer til den bunkern da :O) When the world is overrun by the flesh hungry dead a small group of survivors head to an underground military bunk in a last ditch effort to stay alive. Noen favoritt verdensundergang pga zombier filmer dere har da? Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 resident evil 1 og 2, og snart 3. Me like Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 ai ai glemte jo nesten av de der xD Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 De har en helt spesiell stemning som virkelig appelerer til meg, men det er ikke før i nyere tid jeg har fått øynene opp for denne sjangeren. Forøvrig gikk jeg nylig til innkjøp av Land of the Dead og 28 Days Later, og jeg gleder meg som et lite barn til å få sett dem. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 de 2 filmene er flink på å vise at verden har gått under^^ Lenke til kommentar
jonbaron112 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Bare elsker Volver. Den passer meget godt inn her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå