Gå til innhold

hjelp angående harddisk...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8745264

Mange sier at de ikke merker noen forskjell, men jeg merker en god del forskjell, spesielt ved oppstart. Harddisken er den største flaskehalsen i dagens maskiner, så hvorfor ikke gjøre det beste ut av det. Bare du kjører OS og ikke så mye mer på Raptoren, og kjører alt annet inn på andre harddisker er ytelsen upåklagelig. Eneste er jo seff at den "knitrer" litt høyre enn andre disker.. Men det er vel litt av sjarmen! :D

Lenke til kommentar
Mange sier at de ikke merker noen forskjell, men jeg merker en god del forskjell, spesielt ved oppstart. Harddisken er den største flaskehalsen i dagens maskiner, så hvorfor ikke gjøre det beste ut av det. Bare du kjører OS og ikke så mye mer på Raptoren, og kjører alt annet inn på andre harddisker er ytelsen upåklagelig. Eneste er jo seff at den "knitrer" litt høyre enn andre disker.. Men det er vel litt av sjarmen!  :D

9175333[/snapback]

hmm bare OS? da er det vell nokk med en 74gig disk da? eller gå for en 150gig disk og kjøre spill osv på den? Os tar vell ikke så alt før mye plass :hmm:

Lenke til kommentar
Mange sier at de ikke merker noen forskjell, men jeg merker en god del forskjell, spesielt ved oppstart. Harddisken er den største flaskehalsen i dagens maskiner, så hvorfor ikke gjøre det beste ut av det. Bare du kjører OS og ikke så mye mer på Raptoren, og kjører alt annet inn på andre harddisker er ytelsen upåklagelig. Eneste er jo seff at den "knitrer" litt høyre enn andre disker.. Men det er vel litt av sjarmen!  :D

9175333[/snapback]

hmm bare OS? da er det vell nokk med en 74gig disk da? eller gå for en 150gig disk og kjøre spill osv på den? Os tar vell ikke så alt før mye plass :hmm:

9180810[/snapback]

Spørs hva mogu mener med "Bare du kjører OS og ikke så mye mer.." da.. om "ikke så mye mer", inkluderer noen spill..? ;)

Endret av Cantus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...