b-real Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Prøv å se om du finner deg en supersnintendo-emulator elns Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hey. Bra at du liket bf1942, en kompis av meg har lagd bladene (ja de som henger på trærne) i det spillet, er ikke jeg tøff jammen, de bladene ser jo helt rævva ut på avstand (og resten av trærene, for den saks skyld). Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Prøv å se om du finner deg en supersnintendo-emulator elns i så fall sjå etter "ZSNES".. den er den beste emulatoren du finner til supernintendo (SNES)... enkel i bruk og rask og du kan kjøre mario i 2048x1536 vist du vil Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 ok. skaff deg amiga. amiga har så dårlig kvalitet at det er morsomt å spille, men det var pc du var ute etter? Er vell PC spill ja. Dro fram den gamle C64`en her og den holder fortsatt koken. Har også skaffet meg endel SNES roms (SNES RULES XBOXALLE ANDRE) skal vende tilbake til favoritten min: Desert Strike: Return to the gulf. Tips for å slå ihjel menge timer :wink: Amigaemulator (winfellow eller winuae) og pinball dreams/fantasies 8) Ellers er det mange titler å velge i som setter minnene i sving Megalomania, Defender of the Crown, It came from the dessert, Oil Imperium, Ports Of Call, Pirates, Heimdal, Turrican (snufs, det lages ikke slikt lenger), lista er nesten uendelig lang....... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Prøv å se om du finner deg en supersnintendo-emulator elns i så fall sjå etter "ZSNES".. den er den beste emulatoren du finner til supernintendo (SNES)... enkel i bruk og rask og du kan kjøre mario i 2048x1536 vist du vil Jah...Min lillebror bruker det å spiller zelda 1 på det derre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå