Gå til innhold

Spill til Utbrent gamer.. Hjelp meg..

CFD

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg spiller nesten ikke spill lenger. Det jeg trenger hjelp med er noen virkelig fengende spill som kan ta oppmerksomheten min av IRC og andre ting som koster penger. Jeg liker strategi spill Og litt urealistiske flyspill som inneholder masse action.

Har noen noen fine forslag til meg? Trenger ikke og være i de sjangerne.

Og jeg er ikke inntresert i noen Online spill. Har isdn så det er ikke et alternativ.

Det jeg vil ha tilbake er de timene jeg satt forran datamaskinen og spilte da jeg gikk på Ungdomsskolen og rundt der.

Nå er det liksom bare Filmer og alt annet som går på Monitoren. Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette ,men jeg regner med at det passer best i søppel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok.

skaff deg amiga. amiga har så dårlig kvalitet at det er morsomt å spille, men det var pc du var ute etter?

Er vell PC spill ja. Dro fram den gamle C64`en her og den holder fortsatt koken. Har også skaffet meg endel SNES roms (SNES RULES XBOXALLE ANDRE) skal vende tilbake til favoritten min:

Desert Strike: Return to the gulf.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor hardcore du er, men om du liker strategi så er War in Russia noe du kan kaste bort endel timer på. Beste er at det faktisk er gratis. Andre gratis strategispill som er noe merer actionpreget er SP: W@W, SP:MBT og SP:WW2. Alle er gratis, laget av SSI's gamle Steel Panthers serie.

SP:MBT og SP:WW2

WiR og SPW@W

Finnes jo endel gøy på abandonware sites også da :) Hva med carrier command? :D

Lenke til kommentar
Er is amme dillemma som deg CFD. Begynner nok å bli gammal, er jo bare crappedy crap ute nå. Mye bedre i gode gamle dager ;)

Nei, har bestem meg for å gå til storinnkjøp av spill nå som jeg har litt penger, må da finnes noe interessant..

Du bruker penger på Hardware. IKKE spill. Bare sett opp en FTP så fikser jeg resten.. ;)

Og jeg spiller nå F-Zero og Desert Strike. Det er 2 spill som jeg har spilt skikkelig mye for 4-5år siden. Det er spill som virkelig er verdt pengene sine.

Lenke til kommentar

Hvis du er som meg, vil du STORKOSE deg med Battlefield 1942! Jeg savner den gode, gamle IBM'en med EGA-skjerm og 20 MB HDD. Sånne spill som jeg har(!) på den, finnes ikke lengre! Bare så synd at jeg ikke har plass til å ha den oppe her på leiligheten. Ikke for det - dama er nok glad til. Hun vil at jeg skal hive ut opptil flere av de 6 jeg har her (og snart blir det 7! Arme meg da...).

Det jeg liker med bf1942 er at du kan gjøre det meste i ett og samme spill. MASSE action (spesielt om du legger inn et par mods) kombinert med strategi - that's my kind of games! UT2003 er ikke noe for meg - Delta Force, Jedi Knight, bf1942... DA snakker vi! Skulle bare hatt drivere til sidewinder'n med force feedback. Rart at ikke MS har lagt inn støtte for den i XP (Det er den første utgaven av stikka som kom)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...