praystation Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Spyro 2, MediEvil og Crash Bandicoot har blitt midlertidig fjernet fra PSN store på grunn av feil i spillene. Jeg lastet ned Spyro 2 og oppdaget etter hvert at spillet hang seg opp når jeg skulle gå til en ny level. Opplevde også enkelte lydproblemer. Status er visst at Sony kikker på saken og at nye versjoner sansynligvis kommer neste uke. Da kan forhåpentligvis vi som har brukt penger på disse spillene laste dem ned på nytt Les kommentar fra Sony her Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har kjøpt alle 3 så jeg håper jeg kan laste dem ned på nytt ja Lenke til kommentar
shaker Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Er det Crash 1 eller 2? Kjøpte 1 når det kom og har ikke merket noen feil Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har både spyro 2 og crash 2 Spyro hadde noen lyd issues som gjorde det heller lite spennende, håper de fikser de snart. Crash hadde problemer når det kom til saving. Noe som gjør det så godt som ikke spillbart. Bra jeg enda har ninja guiden sigma å leke med :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå