mamama Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Jeg har en 8 år gammel Daewoo 710B som jeg vil bytte ut med en fancysmanzy skjerm som tar liten plass. Jeg spiller spill på xbox og ser film på tv, så dermed trenger jeg "bare" en skjerm til bildebehandling. Denne nye skjermen bør fylle følgende kriterier: - LCD - Minimum 1280 oppløsning - Bra farger (naturlige) - Bør ha et greit kontrastnivå - Egne seg til bildebehandling - 4:3 vs 16:9 spiller ingen rolle - Kan ikke koste mer enn 2200. Hvis det er noen som føler seg fornøyd med sin lcd-skjerm som de bruker til bildebehandling så vil jeg gjerne vite hva den heter Eller kanskje du har lest en anmeldelse av en skjerm du tror vil passe? Endret 2. august 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
mamama Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Er det ingen som har noe tips til hvilken skjerm jeg kan skaffe meg? Endret 2. august 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hvis farger er viktigere enn "ms" så burde du se på eizo og nec da de regnes som eliten i klassen. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Hvis farger er viktigere enn "ms" så burde du se på eizo og nec da de regnes som eliten i klassen. 9195568[/snapback] MS, mener du responstid da? Takk for tips Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hvis farger er viktigere enn "ms" så burde du se på eizo og nec da de regnes som eliten i klassen. 9195568[/snapback] MS, mener du responstid da? Takk for tips 9196149[/snapback] Ja! Eizo har generelt høyere responstid enn gjennomsnittet (skjønt ghosting eksisterer ikke på mine skjermer...) men bildet er stort sett perfekt. Det eneste som er badre er vel LED-skjermene til Samsung og nec, men da snakker vi 10k+ Lenke til kommentar
mamama Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Eizo har generelt høyere responstid enn gjennomsnittet (skjønt ghosting eksisterer ikke på mine skjermer...) men bildet er stort sett perfekt. Det eneste som er badre er vel LED-skjermene til Samsung og nec, men da snakker vi 10k+ 9197049[/snapback] Ok. Dette http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329275 er favoritten min foreløpig. Endret 3. august 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eizo har generelt høyere responstid enn gjennomsnittet (skjønt ghosting eksisterer ikke på mine skjermer...) men bildet er stort sett perfekt. Det eneste som er badre er vel LED-skjermene til Samsung og nec, men da snakker vi 10k+ 9197049[/snapback] Ok. Dette http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329275 er favoritten min foreløpig. 9199443[/snapback] Om ikke du må ha 20" (1680*1050 oppløsning) så støtter jeg deg 100% med det valget, jeg kan garantere deg at du blir fornøyd. Eizo hadde en skjermserie (for lengst utgått) som slet veldig med ghosting og at hvitt ble gult. Men det var en serie, ellers så har alle de andre fått gode tilbakemeldinger. Det høres ut som et godt valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå