bjaa Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har lyst til å kjøpe vannavkjøling emn er redd for at det kan skje noe, feks at det lekker vann ellerno så jeg lurte på om noen av dere har hatt noen uhell med vannavkjøling før? Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det skjer skjeldent med mindre du skjærer hull på slanger eller ikke fester slangen skikkelig. Lenke til kommentar
scar Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 er inngen fare vist du bare kjører det 24T eller noe uten for maskinen slik at du kan tette eventuelle svakheter i slanger og slik. har kjørt med vannkjling i over et år og de eneste lekasjene er min egen dummhet sin skyld Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Ok, da blir det vannavkjøling på meg da. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 jeg har mange ganger spurt meg selv hva vitsen med vannkjøling er Reconsider first ! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ok, da blir det vannavkjøling på meg da. Meg også snart! Glede seg! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg er ofte på lan og sånt, har du noen tips? (til vannavkjøling, hva jeg ikke bør gjøre...) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg er ofte på lan og sånt, har du noen tips? (til vannavkjøling, hva jeg ikke bør gjøre...) Prøve å holde maskina rett egentlig... slik som vel Vapochill tror jeg...? Ellers kan vel bobler og sånn oppstå men jeg er ikke sikker på detta da... Det skal jo være 100% tett system så. Lenke til kommentar
Battlec0w Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 bobler i systemet har en tendens til og hende hos meg når jeg er på lan... eneste konsekvensen er vel egentlig at cpu temp stiger med ett par grader... ikke farlig egentlig, etter min erfaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå