abbath_immortal Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Er på jakt etter bil fortiden. Så fikk jeg vite det var en golf gti type2 140 hk model vet jeg ikke. Var nesten lik den på bildet. Men hva slags trim får man til denne ? Ja eg noob innen bil Takker for hjelp Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 hei! mye penger du har tenkt å bruke da? Lenke til kommentar
abbath_immortal Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) hei! mye penger du har tenkt å bruke da? 9175038[/snapback] Det blir garantert 10000 med en gang. Så skal jeg ta det videre Edit: Gjelder bare å komme inn i det så klarer jeg med selv videre, bare lese litt og skaffe noe informasjon osv Endret 30. juli 2007 av abbath_immortal Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 hm.. power filter (eller tilsvarende) vet ikje om det er noen form for chip, som eventuelt kan byttes.. bytte exshos annlegget. muligens bytte kam akslingen til en kvassere.. Lenke til kommentar
abbath_immortal Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 hm.. power filter (eller tilsvarende) vet ikje om det er noen form for chip, som eventuelt kan byttes.. bytte exshos annlegget. muligens bytte kam akslingen til en kvassere.. 9175132[/snapback] Joda det er vell og greit. Er vell standard med effektanleg og power filter. Men tenker litt fremmover jeg. Noe mer og putte inn ? Lenke til kommentar
abbath_immortal Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 turbo? 9175169[/snapback] hehe ja. Men får å sette inn en trubo er det masse som må tilpasses ? får å få god effekt ? Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 tja.. jeg er vell ikke akkurat den som kan mest om turbo. men vill tru at det ikje bare er plugg and play. ja, har ikke noen tall i HK men tru du får en sprek bil Lenke til kommentar
abbath_immortal Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 tja.. jeg er vell ikke akkurat den som kan mest om turbo. men vill tru at det ikje bare er plugg and play. ja, har ikke noen tall i HK men tru du får en sprek bil 9175215[/snapback] OK takk litt off topic hvor finner jeg en nett side der jeg finner hva det mest grunnlegende med bil. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 tenker en side som selger bøker? Lenke til kommentar
abbath_immortal Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 tenker en side som selger bøker? 9175294[/snapback] Nei en siden som forklarer med teginger osv Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 men en enkel google så kan man sikkert finne noe.. eg fant no litt her Lenke til kommentar
abbath_immortal Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Thx. Men on topic. Er det rimligere å trimme bit for bit ? så det var en motro til salgs på www.sstuning.org 16v G60 kit Det heftigste bolt on kittet til G60 Bygget etter Golf Limited (std effekt 210hk v 0,6bar!) Send mail for mer info Pris fra: 13990kr Lønner det seg også kjøpe det slik ? eller vill du oppnå større effekt med å kjøpe litt etter litt ? Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 skjønte ikje heilt ka dæm skulle sælge.. e det motor eller en turbo? Lenke til kommentar
abbath_immortal Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 skjønte ikje heilt ka dæm skulle sælge.. e det motor eller en turbo? 9175445[/snapback] Det var bare et eksempel. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 ok. jeg ville bynt å bygd litt etter litt. først skifta blokk og stemple før turboen.. Lenke til kommentar
abbath_immortal Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Men hvordan påvirker det å trimme en bil som har gått langt ? Er det noe man kan gjøre får å få den som "Ny" bytte lager pakninger osv Endret 30. juli 2007 av abbath_immortal Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 med mere hester vill delene slites mye fortere.. bytte råde lager (pluss restn av lagerene i motorn og pakninger) og stempler. skal man bygge en sikkelig "go bil" så må man bruke mye penger. men man kan få mye til med lite penger og Lenke til kommentar
abbath_immortal Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 med mere hester vill delene slites mye fortere.. bytte råde lager (pluss restn av lagerene i motorn og pakninger) og stempler. skal man bygge en sikkelig "go bil" så må man bruke mye penger. men man kan få mye til med lite penger og 9175688[/snapback] Jepp Men den bilen jeg skal se på vet jeg ikke hvor mye har kjørt. Men Viss denne har gått veldig langt, er det ting man kan gjøre får å "Fikse" dette. slik den blir nesten som ny ? Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 anbefaler å fare innom et bil verksted som kan gå over bilen, og komme med en konklusjon om hva som er slitt og må byttes. som jeg sa i sta så skifte stempler (eventuelt ringene) og pakningene ville gitt bilen ett "løft". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå