plakatmannen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei! Mora mi skal ha ny telefon, og jeg har tror Nokia 6070 passer til hennes behov. Det jeg lurer på er om det går an å kjøpe mobiler uten sim-kort, og da altså uten abonnement. Hun ønsker å beholde sitt gamle nummer, og få seg gratis-abonnementet til One Call/Ipea (hva er å anbefale?). Håper noen vet noe, selv har jeg veldig lite peiling på mobil-telefoner. Takk. Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Selvfølgelig går det an! Bare sjekk prisguiden her på Amobil under telefoner uten abonnement. Men jeg ville vel anbefale å bruke en av nettbutikkene fremfor å kjøpe en telefon uten abonnement hos f.eks. Elkjøp eller Expert da disse som oftest er vesentlig dyrere. Endret 30. juli 2007 av Bibben Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Så hvis jeg f.eks. kjøper denne hos UtenAbonnement.no, får jeg den uten sim-kort, bindingstid og alt det der? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Vil i motsetning til det andre tipset du fikk her anbefale at du IKKE kjøper telefon over internett. Skal du kjøpe telefon til pris uten binding ville jeg satt service og tilgjengelighet framfor å spare noen hundrelapper der og da. Skulle det skje noe med telefonen er det et mareritt å forholde seg til internettbutikker, for ikke å snakke om hvor lang tid det tar å sende mobilen til og fra for service etc.... Nei, kjøp hos forhandler, da er turen ikke så lang om det skulle skje noe. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Vil i motsetning til det andre tipset du fikk her anbefale at du IKKE kjøper telefon over internett. 9179421[/snapback] Ikke nødvendigvis helt enig i dette, men i tilfellet hvor trådstarter presiserer at han har svært lite greie på telefoner kan det være greit å ha en forhandler å forholde seg til. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Hvis de har denne mobilen i en av butikkene i bygda, regner jeg med at mora mi vil foretrekke å kjøpe den der. Takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå